Fråga om komplett?

Medlem
Fråga om komplett?

Hej

Funderar på att beställa Gta V via komplett. Är det någon som vet ifall de brukar skicka spelen lagom så att man får det samma dag som releasen eller om de brukar leverera spelen senare?

Medlem

Jag har haft turen att få de produkter jag förbokat från komplett någon dag innan eller på releasedagen, aldrig efter.

Medlem

Beställ från spelbutiken istället... Prisgaranti (Hittar du lägre på annan plats så sänker de), och ser till att leverera så att du har det på releasedagen (Sålänge lagret räcker, men det gäller såklart alla butiker). Ofta gratis frakt.

Ser inte anledningen att beställa någon annanstans om du ska ha fysisk låda.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Jag har haft turen att få de produkter jag förbokat från komplett någon dag innan eller på releasedagen, aldrig efter.

Tack för ditt svar, låter lovande.

Medlem
Skrivet av Stag:

Beställ från spelbutiken istället... Prisgaranti (Hittar du lägre på annan plats så sänker de), och ser till att leverera så att du har det på releasedagen (Sålänge lagret räcker, men det gäller såklart alla butiker). Ofta gratis frakt.

Ser inte anledningen att beställa någon annanstans om du ska ha fysisk låda.

Enligt egen erfarenhet så brukar jag inte få mina produkter från spelbutiken på release. För att lagret tar alllllllltid slut

Medlem

Jag har även lite smådåliga erfarenheter av spelbutiken. Beställer alltid spel därifrån som är släppta. Aldrig mer vill jag sitta vid brevlådan på releasedagen och inte få något paket.

KoP
Medlem

Discshop brukar alltid leverera i tid om du känner oro.

Medlem

Spelbutiken har varit försenade i flera veckor med saker jag har handlat hos dom, fast de fanns i lager när jag beställde.

Medlem
Skrivet av dr-skumpa:

Hej

Funderar på att beställa Gta V via komplett. Är det någon som vet ifall de brukar skicka spelen lagom så att man får det samma dag som releasen eller om de brukar leverera spelen senare?

Ja, även mina förhandsbokningar har kommit i god tid. Tycker att Komplett känns tryggast av alla de butiker jag provat och har aldrig haft problem med dem.

Medlem

Själv har jag bra flyt med Web Hallen köper ofta spel där.
Komplett lämnade jag för många år sedan då de inte levererade delar och spel i tid.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Webhallen har för mig levererat fodral utan skiva, icke-fungerande nycklar och trasiga delar... Allt handlar nog om hur mycket tur man har. Alla sidor har dåliga erfarenheter från någon.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Allt handlar nog om hur mycket tur man har. Alla sidor har dåliga erfarenheter från någon.

Visst är det så. Jag använde alltid Webhallen innan jag var tvungen att diskutera återbetalning med deras kundtjänst. Efter det fick det vara nog. Andra kunder har fått ett jättefint bemötande, så det är många faktorer som spelar in när man har med företag att göra.

Medlem

Har fått sms från posten att jag kan hämta det nu

Medlem

beställde SSX för 7 dagar sedan, och har ej fått det än, har beställt gta 5 också, men inget där heller

detta från spelbutiken.se

Medlem
Skrivet av vuze2143:

beställde SSX för 7 dagar sedan, och har ej fått det än, har beställt gta 5 också, men inget där heller

detta från spelbutiken.se

Har du möjlighet att tracka paketet?

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av vuze2143:

beställde SSX för 7 dagar sedan, och har ej fått det än, har beställt gta 5 också, men inget där heller

detta från spelbutiken.se

Har du möjlighet att tracka paketet?

Nope, men fick paketet Idag

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av zobino:
Skrivet av vuze2143:

beställde SSX för 7 dagar sedan, och har ej fått det än, har beställt gta 5 också, men inget där heller

detta från spelbutiken.se

Har du möjlighet att tracka paketet?

Nope, men fick paketet Idag

gött, bara att ta helg nu då

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av zobino:
Skrivet av vuze2143:

beställde SSX för 7 dagar sedan, och har ej fått det än, har beställt gta 5 också, men inget där heller

detta från spelbutiken.se

Har du möjlighet att tracka paketet?

Nope, men fick paketet Idag

gött, bara att ta helg nu då

haha absolut

1
Skriv svar