Robot
Dying Light

Techland lämnar det fallna söderhavsparadiset för hardcore-parkour i zombieskrud. Och det är i mörkret Dying Light skiner som starkast.

#dead-island, #deadlight, #state-of-decay, #dayz, #the-walking-dead-a-telltale-games-series, #zombiu, #techland, #dead-island-riptide, #dying-light


Medlem
Dying Light

grym idé! så länge gameplayet inte känns så stelt som i dead island (vilket de för tillfället verkar göra) känns det som ett köp

Personligen tycker jag gameplay videon ser sjukt bra ut, även om man kunde önska mer från melee-combaten

Medlem

Ser sjukt kul ut.

Stela närstrider? Så dom är inte så smidiga (ser bättre ut än dead Island) som dom verkar i den där 12 min game playvideon?

En annan grej jag tänker på är att det gick ett ryckte om att den där genomgången var på nått sett cgi putsat, för det ser väldigt ..ja, för bra ut helt enkelt.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser häftigt ut men kommer nog snabbt bli tråkigt att bara hoppa runt på tak som en apa.

Skulle vilja se lite mer "överlevnad" och "sandbox", och mindre "story". Skapar hellre min egen story.

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kul med variation i zombieträsket.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Undrar om bilden på videon (innan man spelar upp den) är en medveten referens till Aliens

-They mostly come at night. Mostly.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Yey det kommer till pc! Ser riktigt grymt ut!

Inaktiv

VERKAR LOVANDE MED SMIDIGHETEN,SVÅRIGHETSGRADEN OCH GRAFIKEN:up:

Medlem
Skrivet av Martyrerna:

VERKAR LOVANDE MED SMIDIGHETEN,SVÅRIGHETSGRADEN OCH GRAFIKEN:up:

CAPSLOCK!!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar