Beyond: Two Souls

Robot
Beyond: Two Souls

Om några veckor följer David Cage upp Heavy Rain med Beyond, en livsresa fri från game over men bunden till konsekvenser. Och du behöver inte göra den ensam.

#beyond-two-souls, #quantic-dream, #heavy-rain, #beyond-touch


Medlem
Beyond: Two Souls

Spela duo/coop och att den ena kan lira med en smartphone verkar för mig vara en riktigt trevlig funktion!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Jag har nog aldrig önskat att ett spel hade varit multiplatform mer än jag gör nu :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ett spel med en historia som jag inte tänker missa. Ska bli spännande att se vad Cage och Quantic Dream kan hitta på med PS4

Medlem

Detta spel kommer även att släppas till PS4, så jag väntar nog tills den versionen släpps, den som väntar på något gott, ja ni vet resten.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Hmm... Har en PS3a men inte spelat Heavy Rain heller... hmm.. Detta skall kanske införskaffas senare.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Älskade heavy rain och detta blir ett givet köp

Medlem

Porrig trailer

Medlem

*kastar pengar på skärmen*

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Älskar hur Quantic Dream vågar testa nya vägar och försöka skapa något nytt istället för "your generic shooter". Vissa features kanske inte är helt lyckade, men som sagt, det är bra att dom testar något nytt.

Angående game over så håller jag med honom fullständigt, även om det är olika från spel till spel. I ett spel där berättandet och spelarens val står i fokus är det ju helt absurt att ha en game-over screen. Det är som att säga att "du spelar inte på det sättet vi vill att du ska spela" vilket rimmar väldigt dåligt med valmöjlighet.

Om tre veckor så hänger jag på dörren till närmsta spelkrängare, alternativt beställer från Amazon.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Detta spel kommer även att släppas till PS4, så jag väntar nog tills den versionen släpps, den som väntar på något gott, ja ni vet resten.......

Jag kommer inte att kunna hålla mig så länge...

1
Skriv svar