Ladda hem GTA V-manualen till din pc, Mac eller Iphone

Robot
Ladda hem GTA V-manualen till din pc, Mac eller Iphone
Medlem
Ladda hem GTA V-manualen till din pc, Mac eller Iphone

100 sidor brukade vara normen, vissa manualer fick till och med böcker att framstå som korta.

Medlem

Detta fick mig att tänka på min gamla Starcraft manual där det stod lite historia om alla tre raserna, alla enheterna och annat smått och gott.

Det var en mysig tid.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Tänkte slå en bläng på PC versionen men funkar inte


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Detta kanske tyder på att en pc version är på väg

Medlem

Är det svårare att utveckla till Android gentemot ios? Annars är det skumt att Apple alltid prioriteras tycker jag.

Medlem

Har inte utvecklat för IOS men tror inte det är svårare rent utvecklingsmässigt. Att få sin app godkänd, å hela apple-byråkrati-biten däremot, det är nog både dyrt och tidskrävande. Inget blir smidigt på sånadär låsta plattformar.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Är det svårare att utveckla till Android gentemot ios? Annars är det skumt att Apple alltid prioriteras tycker jag.

Håller med, tycker det är lite fånigt. Det är väl äldre generationer som har någon slags romantiserad bild av Apple kanske c:

Eh... Vad är det man ska göra i det spelet som man inte ska göra i andra? Karta kan vara vettigt, men allt det andra? Låter lite som överkurs.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte svårt att förstå varför iOS föredras som plattform.
Om du är ett vinstdrivande företag, vilket av dessa två alternativ skulle du välja:
1- Go fuck yourself! Jag betalar inte för något!
2- TAKE MY MONEY!!!

iOS är dessutom stabilare tack vare att man inte har en massa skitprodukter som ska fungera med samma OS som hi-end enheter. Och man testar alla appar för skadlig kod och dylikt. Minns min android, den dog var och varannan gång man tog ner en ny app för att det var en massa skit.
Android, liksom Windows, har alla möjligheter att vara lika bra som Apple. Om man bara kastar bort skit som S Pocket, Tipo, X10 mini PRO, felande S4:or och annat skräp.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Är det svårare att utveckla till Android gentemot ios? Annars är det skumt att Apple alltid prioriteras tycker jag.

http://www.wired.co.uk/news/archive/2012-10/31/android-games

"This is not a phenomenon restricted to the hip ivory towers of indie gaming. None of the top-selling Android games as of this writing are Android exclusives, whereas three of the top 15 best-selling games on the iPhone paid apps chart are only available on that platform. Even comparing like for like, games sell better on iPhone. "Android has huge numbers of users, yet from the sales figures I've seen from developers who have put games on both Android and iOS, the iOS version always receives far more purchases than the Android version," Mike Rose, UK editor at games industry magazine Gamasutra told me."

Medlem

Det är ju en gratis app för GTA - och Android har 2/3 av marknadens smartphones. Så jag tycker nog det är anmärkningsvärt att Android klumpas ihop med Windows Phone som ingen kör.

Så att det finns mycket större utbud - och därmed mycket skit kan man ju inte belasta Android för. Det får man väl ha lite koll själv, kan jag tycka.

iOS är ju som gamla Sovjet ung - AppleKremlor som bestämmer precis hur allt skall vara. Allt styrs och kontrolleras. Vissa föredrar det.

Android är som marknadsekonomi vi är vana med. Stort utbud - lär dig hur man väljer, för det finns mycket skit också.

Medlem

Folk med android har förmodligen en PC och spelar på den istället

Nej vad vet jag, men känns som att Mac och iPhone hör samman på nått sätt, finns säker otroligt många som har PC och iphone, men misstänker att det är fler som har iPhone och PC än folk som har Mac och android.

För övrigt, någon som sett någon fancy lista på alla vapen och deras addons som finns i GTA V?

Medlem

Står under artikeln att spelet släpps nästa år. Osis.

Medlem
Skrivet av MakkeK:

Inte svårt att förstå varför iOS föredras som plattform.
Om du är ett vinstdrivande företag, vilket av dessa två alternativ skulle du välja:
1- Go fuck yourself! Jag betalar inte för något!
2- TAKE MY MONEY!!!

iOS är dessutom stabilare tack vare att man inte har en massa skitprodukter som ska fungera med samma OS som hi-end enheter. Och man testar alla appar för skadlig kod och dylikt. Minns min android, den dog var och varannan gång man tog ner en ny app för att det var en massa skit.
Android, liksom Windows, har alla möjligheter att vara lika bra som Apple. Om man bara kastar bort skit som S Pocket, Tipo, X10 mini PRO, felande S4:or och annat skräp.

Känns som du inte riktigt har hängt med i Android utvecklingen de senaste 6åren

Men en Android version är på g som artikeln påpekar.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av MakkeK:

Inte svårt att förstå varför iOS föredras som plattform.
Om du är ett vinstdrivande företag, vilket av dessa två alternativ skulle du välja:
1- Go fuck yourself! Jag betalar inte för något!
2- TAKE MY MONEY!!!

iOS är dessutom stabilare tack vare att man inte har en massa skitprodukter som ska fungera med samma OS som hi-end enheter. Och man testar alla appar för skadlig kod och dylikt. Minns min android, den dog var och varannan gång man tog ner en ny app för att det var en massa skit.
Android, liksom Windows, har alla möjligheter att vara lika bra som Apple. Om man bara kastar bort skit som S Pocket, Tipo, X10 mini PRO, felande S4:or och annat skräp.

Känns som du inte riktigt har hängt med i Android utvecklingen de senaste 6åren

Men en Android version är på g som artikeln påpekar.

Säljer skiten sedan flera år tillbaka och har haft det själv fram tills i höstas...
Folk kan köpa vilken mobil dom vill men jag kommer själv inte att gynna Google mer än vad jag minimalt kan. Det företaget skrämmer mig med deras metoder och inblandningar i olika suspekta saker. Apple må vara speciellt men dom gör sina produkter med fokus på konsumenten. Enkelt, snabbt och snyggt.
Google vete fan vad dom gör egentligen...

Men nu har det inget med GTA V att göra så ber om ursäkt för sidospåret.

Medlem

Jag trodde bara det var så enkelt att Apple är mera populärt och mest använd bland ungdomar för allt är så enkelt, så apple prioriteras nog antagligen först? Jag har laddat ner manualen och läst nu, jag rekomenderad det för dom som inte spelat än

Medlem

Är ju inte konstigt, Apple är ju på många plan mkt bättre än PC, PC är budget budget som försöker efterapa och likna det perfekta systemet.

Vilket aldrig kommer ske, inte ens nu när MS har tillskansat sig Nokia!

Micronok

Medlem

iFruit-appen är rätt ostabil just nu. Hoppas det kommer uppdateringar snart :).

Medlem

Att PC är billigare har ju inget att göra med att det är budget - det är för att det är ett öppet system som har så många tillverkare som förfinat sin produktionsprocess och kan köpa volym av allt som ingår i moderkort osv. Konkurrensen är stenhård.

Apple är 5% av persondatormarknaden.

Det är samma med Android - det är anammat av så många olika tillverkare så 2/3 av smartphones är Android.

Apples storhet är väl nytänkande och att skapa nya marknader - som de gör allt för att behålla för sig själv. Inga OEM-tillverkare av någon produkt. Därqav förblir de alltid dyrare - inte bättre, bara dyrare.

Som det är med alla slutna marknader så dör de succesivt och de fria öppna systemen vinner snabbt dominans.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Är ju inte konstigt, Apple är ju på många plan mkt bättre än PC, PC är budget budget som försöker efterapa och likna det perfekta systemet.

Vilket aldrig kommer ske, inte ens nu när MS har tillskansat sig Nokia!

Micronok

PC är vad man gör det till. Vill man köra budget så gör man det. Vill man köra med dyrare grejer så gör man det. Man kan fritt välja mellan många olika komponenter när man bygger sin PC och är inte alls lika begränsad som med en Mac. Inte sugen på att köra windows? Vips så finns det otaliga linux distar att köra på. Microsoft kanske försökte efterapa apples system med Windows en gång i tiden, men det var då det.

iPrylar (med tillhörande os) är inte perfekta, android prylar (med tillhörande os) är inte perfekta. Mac är inte pefekt, ingen linux dist är perfekt, windows är inte perfekt. Alla eftersträvar det perfekta systemet. Det finns inte, och kommer aldrig att finnas ett perfekt system.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Är ju inte konstigt, Apple är ju på många plan mkt bättre än PC, PC är budget budget som försöker efterapa och likna det perfekta systemet.

Vilket aldrig kommer ske, inte ens nu när MS har tillskansat sig Nokia!

Micronok

Nu vet jag inte vad du har för erfarenhet eller hur mycket du har använt olika prylar. Om man jobbat med någon form av support där det förekommer bland hårdvara så vet man att Apples produkter inte är perfekta. De har minst lika mycket problem som microsoft, android, HP etc. Olika problem kanske men ändå. Finns inget system som är perfekt för alla. Om Apple funkar för dig så grattis. För mig är det microsoft som gäller. Det är känsla och erfarenheter som räknas.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Att PC är billigare har ju inget att göra med att det är budget - det är för att det är ett öppet system som har så många tillverkare som förfinat sin produktionsprocess och kan köpa volym av allt som ingår i moderkort osv. Konkurrensen är stenhård.

Apple är 5% av persondatormarknaden.

Det är samma med Android - det är anammat av så många olika tillverkare så 2/3 av smartphones är Android.

Apples storhet är väl nytänkande och att skapa nya marknader - som de gör allt för att behålla för sig själv. Inga OEM-tillverkare av någon produkt. Därqav förblir de alltid dyrare - inte bättre, bara dyrare.

Som det är med alla slutna marknader så dör de succesivt och de fria öppna systemen vinner snabbt dominans.

Kunde inte sagt bättre!

1
Skriv svar