Metal Gear Solid V – gameplay från Tokyo Game Show

Robot
Medlem
Metal Gear Solid V – gameplay från Tokyo Game Show

Fan de ser så bra ut, men jag ger mig fan på att han kommer förstöra det med de typiskt japanska dragen som vi såg i mgs4. Överdrivna cutscenes med 25 tusen soldater som drar mantelrörelser.. nejtack.

Mgs4 var riktigt bra gameplaymässigt och de är verkligen kapabla till att göra grymma cutscenes problemet är bara att de behöver någon vettigare producent som kan göra storyn lite mer seriös och trovärdig.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Fan de ser så bra ut, men jag ger mig fan på att han kommer förstöra det med de typiskt japanska dragen som vi såg i mgs4. Överdrivna cutscenes med 25 tusen soldater som drar mantelrörelser.. nejtack.

Mgs4 var riktigt bra gameplaymässigt och de är verkligen kapabla till att göra grymma cutscenes problemet är bara att de behöver någon vettigare producent som kan göra storyn lite mer seriös och trovärdig.

Nja, vill inte helt hålla med där. För mig så är vanvettet, supermelodramatin, de oändliga monologerna och allt det övriga det som verkligen gör Metal Gear till Metal Gear. Precis som att Resident Evil inte vore Resident Evil om storyn inte vore helt löjeväckande, så skulle Metal Gear i mina ögon tappa mycket om de drog tillbaks alltför mycket på galenskaperna.

Det sagt, så kan det skärpas till liiiiite, men mycket försiktigt

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av zauii89:

Fan de ser så bra ut, men jag ger mig fan på att han kommer förstöra det med de typiskt japanska dragen som vi såg i mgs4. Överdrivna cutscenes med 25 tusen soldater som drar mantelrörelser.. nejtack.

Mgs4 var riktigt bra gameplaymässigt och de är verkligen kapabla till att göra grymma cutscenes problemet är bara att de behöver någon vettigare producent som kan göra storyn lite mer seriös och trovärdig.

Nja, vill inte helt hålla med där. För mig så är vanvettet, supermelodramatin, de oändliga monologerna och allt det övriga det som verkligen gör Metal Gear till Metal Gear. Precis som att Resident Evil inte vore Resident Evil om storyn inte vore helt löjeväckande, så skulle Metal Gear i mina ögon tappa mycket om de drog tillbaks alltför mycket på galenskaperna.

Det sagt, så kan det skärpas till liiiiite, men mycket försiktigt

Fast Resident Evil i alla fall de första 3 är ganska så seriösa medan 4an,5an och 6an är en helt annan story. Där är det ren parodi och spelet tar knappt sig självt på allvar. Metal Gear Solid 1 (inte metal gear) var också bra mycket mer "seriöst" och trovärdigt än de resterande i serien. Det kändes inte heller så typiskt japanskt när man lirade 1:an.

Observera att med trovärdigt menar jag alltså.. well you know inte realistiskt men trovärdigt för vad det är. Jag antar att jag gillar seriösa spel

Medlem

Åhherrgud va det pratar hela tiden.

Medlem

Bra FZ att ni bäddar in från Youtube!

(Måste visa uppskattning när FZ faktiskt lyssnar.)


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Ett självklart köp. Hade inte tvekat en sekund om det fanns att köpa, utan att ens ha sett något ifrån spelet. Det är ju nästa Metal Gear-spel.


signatur
1
Skriv svar