Medlem
Drain Health

Hur gör man en sådan spell? Kan inte hitta den någonstans!


signatur

C OL O R

Medlem

Om jag inte mins fel så finns det en NPC i Anvin Mages Guild som har Drain/Damage spells.

Medlem

Hittade ingen där ><


signatur

C OL O R

Medlem

Kolla wikisiten för oblivion antar jag, borde ligga under spells där någonstans.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Du har mest troligt redan skaffat dig Drain Health, men här finns lite info på hur den bör användas för maximal effekt.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Drain_Health

Mycket bra sida som har lösningar och information till det mesta man kan stöta på i Oblivion.

Enjoy


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Du kan ju alltid ladda ner Elder Scrolls Construction Set och lägga in en sådan spell själv ^^

Medlem

Mycket enklare att helt enkelt köpa den, Elder Scrolls Construction set är inte så svårt att lära sig använda men tiden det tar överträffar den det tar att fixa spellen på vanligt vis med råge.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Du har mest troligt redan skaffat dig Drain Health, men här finns lite info på hur den bör användas för maximal effekt.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Drain_Health

Mycket bra sida som har lösningar och information till det mesta man kan stöta på i Oblivion.

Enjoy

Håller med hukkie, kolla ALLTID på den sidan när de är något du funderar på. extremt bra sida för oblivion och alla Elder scrolls spel.

Medlem

Fast det går alltid bra att fråga direkt här istället, har de nu kedjat fast en skylt med "Forumguide" vid min hals är det lika bra att jag får svara på lite frågor ibland


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar