Yoshida: "du kommer kunna spela in via HDMI"

Robot
Yoshida: "du kommer kunna spela in via HDMI"
Skribent
Yoshida: "du kommer kunna spela in via HDMI"

Årets PR-team 2013.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag har alltid gillat Xbox mer än Playstaion. Mest för den så oerhört mycket skönare kontrollen till 360 jämfört med PS3, men också för att jag gillade spelen på Xbox mer. Men nu när den nya generationen släpps och när man har sett både Microsoft och Sonys utbud så måste jag nog säga att jag kommer att välja PS4 före Xbox One. Inte för att jag tror att jag kommer ogilla Xbox One men för att jag kommer att ÄLSKA PS4!


signatur

"The night is dark, and full of terrors"

Skribent
Skrivet av Scorpion:

Jag har alltid gillat Xbox mer än Playstaion. Mest för den så oerhört mycket skönare kontrollen till 360 jämfört med PS3, men också för att jag gillade spelen på Xbox mer. Men nu när den nya generationen släpps och när man har sett både Microsoft och Sonys utbud så måste jag nog säga att jag kommer att välja PS4 före Xbox One. Inte för att jag tror att jag kommer ogilla Xbox One men för att jag kommer att ÄLSKA PS4!

Och för att den kommer ut först

Jag har gillat spelen mer till Playstation 3, men Xbox-kontrollen är det bästa som hänt sedan Dreamcast. Microsoft hade ett temporärt övertag med indiespelen där ett tag dock. Hoppas de är jämnbra nästa generation.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha, Dreamcast kontrollen gav mig fan kramp efter varje kvart.

Skribent
Skrivet av Mabec:

Haha, Dreamcast kontrollen gav mig fan kramp efter varje kvart.

Du har inte blandat ihop kontrollen med VMU?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Scorpion:

Jag har alltid gillat Xbox mer än Playstaion. Mest för den så oerhört mycket skönare kontrollen till 360 jämfört med PS3, men också för att jag gillade spelen på Xbox mer. Men nu när den nya generationen släpps och när man har sett både Microsoft och Sonys utbud så måste jag nog säga att jag kommer att välja PS4 före Xbox One. Inte för att jag tror att jag kommer ogilla Xbox One men för att jag kommer att ÄLSKA PS4!

Och för att den kommer ut först

Jag har gillat spelen mer till Playstation 3, men Xbox-kontrollen är det bästa som hänt sedan Dreamcast. Microsoft hade ett temporärt övertag med indiespelen där ett tag dock. Hoppas de är jämnbra nästa generation.

Att det kommer ut innan one kommer inte spela nogon roll för mig då jag kommer vänta i alla fall 3-6månader innan jag inskaffar ps4.
Håller med att 360 har bättre kontroll en ps men gamecube har den bekvämaste kontrollen en så vitt jag har tästat


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mabec:

Haha, Dreamcast kontrollen gav mig fan kramp efter varje kvart.

Du har inte blandat ihop kontrollen med VMU?

lols, det går ju inte att spela en kvart på VMU innan batteriet tar slut..

men jag tror han menar att man får domnande fingertoppar om man krampar runt kontrollen för länge. hade samma problem med XB-kontollers liknande utformning på baksidan. gissar det är värre för folk med långa fingrar eller nått.

Medlem

wow, man kan spela in när man spelar grabbar!!!

Medlem

Ännu mer "Let's play"? Världen blev bättre? :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ännu mer "Let's play"? Världen blev bättre? :/

Nej, förmodligen inte bara mer... Annorlunda.

Medlem
Skrivet av Scorpion:

Jag har alltid gillat Xbox mer än Playstaion. Mest för den så oerhört mycket skönare kontrollen till 360 jämfört med PS3, men också för att jag gillade spelen på Xbox mer. Men nu när den nya generationen släpps och när man har sett både Microsoft och Sonys utbud så måste jag nog säga att jag kommer att välja PS4 före Xbox One. Inte för att jag tror att jag kommer ogilla Xbox One men för att jag kommer att ÄLSKA PS4!

Precis. De har gjort allt rätt med ps4, dock så har xbox väldigt sköna kontroller. Ps4 verkar bättre på alla sätt och vis förutom just kontrollerna. Sen så finns där ett stort gäng ps3-exclusive spel som jag vill spela. Jag har aldrig ägt ett playstation innan utan bara nintendo och xbox. Men denna gången lutar det åt ps4.

1
Skriv svar