Testa Silent Hunter Online

Robot
Testa Silent Hunter Online

Jaga ubåtar, och buggar, i Ubisofts blöta simulator innan den sjösätts.

#silent-hunter


Medlem
Testa Silent Hunter Online

Hoppas det blir bra:) Gillade trean, fyran var lite sämre och femman tyckte jag var ren skit, det är bara att hoppas på SH Online.

Medlem

Ett nerdummat F2P-spel av den en gång så stolta spelserien som dödades i och med att ni tvingade SH5 att släppas i ett alfa-stadie? Nej tack, Ubi. Sluta sparka på den döda hästen.

Medlem

Trean med Grey Wolves var bäst

Medlem

Webbläsarspel... Är det 2D?

Dags att se om Das Boot igen tror jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Redstar:

Hoppas det blir bra:) Gillade trean, fyran var lite sämre och femman tyckte jag var ren skit, det är bara att hoppas på SH Online.

helt i linje med dig.

Medlem

Ubisoft bara sprutar ut sig f2p-spel, som inget har varit värt ens 5 minuter. Sicken jävla skit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

testade det i en timme, inget för mig.

Medlem

Hahaha!

Position in queue : 183
Anticipated waiting time : 2 days 8 H 10 M 25 S

Medlem

SH5 blev ett riktigt ryggskott för genren, men kanske dyker det upp några eldsjälar på DCS som kan få skutan på rätt köl? Senaste låter ju lovande, även om salvorna nu ska avlossas över vattenlinjen...

Medlem

SH5 börjar snart bli spelbart dock, enbart tack vare engagerade moddare. DCS är fantastiskt, men jag är skeptisk till att Eagle Dynamics någonsin kommer ge sig på ubåtssimulatorer. Vem vet vad tiden har att utvisa dock. En tysk typ 7 eller 9 återskapad med lika mycket kärlek som DCS: A-10c hade ju varit ren och skär nerdgasm.

Medlem

Undrar vart de (som bestämt och bestämmer ett spels utveckling och öde ) tar vägen när de så förstör ett ypperligt spel och säljer skit enbart på namnet, Det fanns en gång ett fantastiskt ubåtsspel, med spelkänsla och Engagemang, som senare blev teknik och tönt finesser istället för spel och arkad- simulator.
Ett spel med spänning och djup, som gjorde det värt att spela om och om igen... helt själv utan, utan kontakt med någon annan än datorn och ett mörkt rum.

Att sedan Ubisoft ens får vara i närheten av speltillverkning är för mig en gåta, De är inte ett spelföretag utan kommersiellt utnyttjande bolag utav en genre som de ser att de kan utnyttja och mjölka pengar av, utan hänsyn till spelare eller spelet.

men men, inte alla kan ha spelet som intresse, en del ser enbart på pengarna och där blir det fel i ekvationen, eftersom bra spel görs inte med pengar, utan det skapas ifrån hjärna/hjärta. Spelarna ser sedan vad som är bra och stödjer dessa, inte som Ubisoft tror, man säljer skit med mycket reklam och anser att det är deras rätt och är som det skall, vad spelarna tycker är ovidkommande utan att inse att de lär sig snabbt, säljer man skit kommer det tillbaka till avsändaren, precis som en bumerang, Använd de pengar ni tagit/fått för det skit ni producerat/sålt, för det är de sista stålarna ni får av mig ( och hel del andra spelare)

När man anser att varenda spelare är en samling snorungar med ett mål i livet; att köpa spel, då de glömmer att även dessa en dag växer upp och senare ordnar sina egna pengar för att satsa på Bra spel... då tror jag att Ubisoft ångrar sitt beslut att inte ta sina kunder seriöst,
Att sedan många vuxna också spelar ett spel, med genuin kunskap och referenser till verkligheten och historien/a är en faktor som de helt verkar bortse ifrån.
Jag tror att merparten spelare väljer bra spel före ett Flashigt, där bra innebär intressant, intelligent, förnuftigt. seriöst och repetitivt, med bra användare gränssnitt och möjligheter att ställa in saker så spelet formas efter användaren,
istället för att titta på "fina" explosioner eller renderade filmer på en torped som bara "måste" spelas, även om målet är 7 min bort och det går ej att bryta filmen (( ett dumt ej existerande (mig veterligen använd "finnes" men målande ex; på dålig spelregi ifrån skaparen....)) etc. och m.m.

Vad texten här säger är :
Gör bra, gör rätt så köper spelare, så enkelt är det.

Medlem
Skrivet av Bannor:

... Ett spel med spänning och djup,

djup i överflöd!

1
Skriv svar