GTA V "beta testas" på PC

Medlem
GTA V "beta testas" på PC

Kollade in game.se facebook grupp så hittade jag en nyhet där att tydligen så betar testar dem en PC portning nu (ta det med en nypa salt) en från Reddit användare "Devbuild" la upp bilderna och påstår sig att han betar testar V hos Rockstar Toronto han postade även lite bilder samt en gtav.exe o gtav.ico fil.

Nå vad ska man tro ta detta med en nypa salt eller hoppas på att detta stämmer? Själv hoppas jag på detta stämmer
http://www.alivegamezone.com/video-games/gta-v-pc-port-alread...

EDIT: Game seek har även satt ett release datum för GTA V den 22 november 2013
http://www.gameseek.co.uk/pd/VideoGamesycs65a12qv/Grand-Theft...

Medlem

CD-ROM?

What is this... 1995?

Men fan, om det vore ute vid 22nov så borde ju Rockstar ha annonserat det vid detta laget...

Medlem
Skrivet av totte1015:

CD-ROM?

What is this... 1995?

Men fan, om det vore ute vid 22nov så borde ju Rockstar ha annonserat det vid detta laget...

Mja men vi får väl hoppas

Medlem

Finns ingen logik i att Rockstar skulle smyga ut en PC-release med bara någon månads förvarning.

Medlem

Finns väl HDMI-input på något TV-kort. Han har antagligen klippt bort taskbaren av en anledning. I call fake!


signatur

no remorse

Medlem

Släpps i maj.

Medlem
Skrivet av CoolOn:

Släpps i maj.

Källa?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av CoolOn:

Släpps i maj.

Källa?

Tror han menar att spelbutiken mfl har satt pc release för V i maj

Medlem

Känns jävligt fake. 1. Grafiken ser likadan ut som som på konsol. 2. Allt är på ryska (kalla mig trångsynt, men ryssar är inte att lita på). 3. Varför skulle Rockstar lita på en ryss efter att ha utvecklat GTA4?

Medlem

Att det kommer är väl inte så konstigt, inte heller att det går att förboka på diverse webbutiker. Det datum som dom satt är troligen bara istället för att skriva "Kommande", mest för att locka fler att förboka.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas inte Rockstar arbetar på en PC version förrän de Patchat upp spelet för de miljoner som köpt utgåvan till Xbox 360 och PS3. Annat vore skandal. Missförstå mig inte, jag skulle kanske överväga att köpa spelet till PC och tycker det ska komma till plattformen men alla kunder som redan handlat tycker jag ska få valuta för pengarna.

PS - ryktas om att Rockstar inte ännu bestämt om det blir någon PC version 2014.

Medlem
Skrivet av idgforum:

Hoppas inte Rockstar arbetar på en PC version förrän de Patchat upp spelet för de miljoner som köpt utgåvan till Xbox 360 och PS3. Annat vore skandal. Missförstå mig inte, jag skulle kanske överväga att köpa spelet till PC och tycker det ska komma till plattformen men alla kunder som redan handlat tycker jag ska få valuta för pengarna.

PS - ryktas om att Rockstar inte ännu bestämt om det blir någon PC version 2014.

Dom har ju ett dedikerat team för att porta över det till pc, så det ska inte påverka patchningen för konsolerna...

1
Skriv svar