Batman: Arkham Origins

Robot
Batman: Arkham Origins

Ny oprövad utvecklare, ännu en origins-historia och tredje Batman på fyra år. Oddsen talar emot Warner Brothers Montreal när de fattar Rocksteadys tunga stafettpinne. Men skenet kan bedra.

#rocksteady-studios, #wb-games-montreal, #batman-arkham-origins, #batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city


Medlem
Batman: Arkham Origins

Batumanu. Orginsu.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta och är nyfiken om de "nya" kan leverera lika bra som Rocksteady. så förväntningarna är stora.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

You had me at...

...Förhandstitt.

Medlem

Fick det med nya grafikkortet. Skall bli intressant att se om de kan leverera!

Tror det kommer bli kanon som de andra två


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

cita t"Och jag är säker på att Batman återigen gör ett tungt avtryckt. Trots ett himla "origins" i titeln"

????

Gnäll i en recension ,,,

Medlem

kommer sakna läderlappens original röst

Givet köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har haft riktigt roligt med dom andra spelen, även om jag tycker Arkham Asylum var klart det bästa. Ser fram emot release!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Givet köp!!! Sugen så det grövsta


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

Varför får Rocksteady inte göra denna del?

Älskade Arkham City, blev blown away av hur bra det var. (exklusive strulet vid lanseringen, DX11 och "löften" om optimering för PC)

Kolla gärna in totalbiscuit på youtube där han snackar lite om spelet samtidigt som vi får se en hel del gameplay, och visst ser det lika bra ut som tidigare, men blir lite orolig över att någon annan nu får göra spelet.

Skrivet av Aresz:

Varför får Rocksteady inte göra denna del?

Älskade Arkham City, blev blown away av hur bra det var. (exklusive strulet vid lanseringen, DX11 och "löften" om optimering för PC)

Kolla gärna in totalbiscuit på youtube där han snackar lite om spelet samtidigt som vi får se en hel del gameplay, och visst ser det lika bra ut som tidigare, men blir lite orolig över att någon annan nu får göra spelet.

Tror de valde att inte göra spelet då dom håller på med ett annat spel (enligt lösa rykten TMNT)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Aresz:

Varför får Rocksteady inte göra denna del?

Älskade Arkham City, blev blown away av hur bra det var. (exklusive strulet vid lanseringen, DX11 och "löften" om optimering för PC)

Kolla gärna in totalbiscuit på youtube där han snackar lite om spelet samtidigt som vi får se en hel del gameplay, och visst ser det lika bra ut som tidigare, men blir lite orolig över att någon annan nu får göra spelet.

Får och får, de ville göra något annat. Precis som bananen skriver skulle de syssla med Teenage Mutant Ninja Turtles.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Aresz:

Varför får Rocksteady inte göra denna del?

Älskade Arkham City, blev blown away av hur bra det var. (exklusive strulet vid lanseringen, DX11 och "löften" om optimering för PC)

Kolla gärna in totalbiscuit på youtube där han snackar lite om spelet samtidigt som vi får se en hel del gameplay, och visst ser det lika bra ut som tidigare, men blir lite orolig över att någon annan nu får göra spelet.

Får och får, de ville göra något annat. Precis som bananen skriver skulle de syssla med Teenage Mutant Ninja Turtles.

Jaaaa! Det var bra många år sedan vi fick ett bra tmnt spel!


signatur

Game long and prosper

Det finns ett ute nu på STEAM, men jag har inte testat det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Underbar känsla när man läser detta när man vet att man fått det med sitt grafikkort från geforce

Moderator | Testpilot
Skrivet av Aresz:

Varför får Rocksteady inte göra denna del?

Älskade Arkham City, blev blown away av hur bra det var. (exklusive strulet vid lanseringen, DX11 och "löften" om optimering för PC)

Kolla gärna in totalbiscuit på youtube där han snackar lite om spelet samtidigt som vi får se en hel del gameplay, och visst ser det lika bra ut som tidigare, men blir lite orolig över att någon annan nu får göra spelet.

Annat än TMNT som är ett ganska dött rykte vid det här laget så har Kevin Conroy sagt att han jobbar med ett arkham spel, har också kommit fram små rykten om att dom kanske gör ett arkham för next gen och det är DÄR Kevins röst kommer vara med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skulle gärna vilja veta hur stor kartan är i detta, kommer man kunna glidflyga genom hela gotham tro ?

Medlem

Ett rejält problem jag finner med prequels titlar inom spelbranchen är varför har hjälten av någon anledning brukar coolare vapen än i de spel som ska utspelas senare i tidslinjen ?
Tröttnade han på att ha alla coola gadgets och nedgraderade sig ? Det låter inte så trovärdigt...

Varför denna hysteri i att göra prequels. Hollywood gör det med filmer och nu lutar det åt att fler spelutvecklare börjar göra samma sak.
Har de idé torka eller var ligger problemet ?
En anledning att ännu en gång ha Jokern som badguy ?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av SunShine:

Ett rejält problem jag finner med prequels titlar inom spelbranchen är varför har hjälten av någon anledning brukar coolare vapen än i de spel som ska utspelas senare i tidslinjen ?
Tröttnade han på att ha alla coola gadgets och nedgraderade sig ? Det låter inte så trovärdigt...

Varför denna hysteri i att göra prequels. Hollywood gör det med filmer och nu lutar det åt att fler spelutvecklare börjar göra samma sak.
Har de idé torka eller var ligger problemet ?
En anledning att ännu en gång ha Jokern som badguy ?

Som sagt fortfarande ett rykte men jag tror att publishers vill att mer Batman spel ska komma ut, när då (eventuellt) Rocksteady gör ett next gen batman spel och det kan vara flera år tills det kommer. För att fylla tiden (då next gen liret är en uppföljare) så gör ett annat företag en prequel istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SunShine:

Ett rejält problem jag finner med prequels titlar inom spelbranchen är varför har hjälten av någon anledning brukar coolare vapen än i de spel som ska utspelas senare i tidslinjen ?
Tröttnade han på att ha alla coola gadgets och nedgraderade sig ? Det låter inte så trovärdigt...

Varför denna hysteri i att göra prequels. Hollywood gör det med filmer och nu lutar det åt att fler spelutvecklare börjar göra samma sak.
Har de idé torka eller var ligger problemet ?
En anledning att ännu en gång ha Jokern som badguy ?

Som sagt fortfarande ett rykte men jag tror att publishers vill att mer Batman spel ska komma ut, när då (eventuellt) Rocksteady gör ett next gen batman spel och det kan vara flera år tills det kommer. För att fylla tiden (då next gen liret är en uppföljare) så gör ett annat företag en prequel istället.

Deras anledning varför kan såklart vara legitim men det blir enormt lustigt när en prequel har tuffare prylar än spelen som ska följa efter i tidslinjen. Man kan ju undra varför en hjälte får för sig att nedgradera sig i framtiden. Kanske är det tecken på ekonomisk turbulens..
Och är det inte Warner som äger rättigheterna till de nya batmanspelen, snarare än utvecklarna, så att oavsett spelföretag så kan du göra lite hur som med karaktären ?!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar