Inaktiv
Vampyr!!!

Ok... Jag vet att detta har tagits upp i andra trådar men har inte fattat ett jota av svaren:

Jag har blivit vampyr när jag låg å sov (ngt om en dröm) och nu så dör jag varje minut. Hur blir man normal???:evil:

Medlem

Spring till munken som säljer marinerade vitlökar på burk.

Inaktiv

Vart finns han då?

Medlem

Undvik solljus till att börja med, så dör du inte.

Spela igenom main quest så kommer du kunna bota dig om du verkligen vill det. Lorden av skingrad är ju vampyr t.ex han kan hjälpa också.

Själv förstår jag ej varför man inte vill vara vampyr. Om man verkligen vill springa runt på dagen så är det ju bara att bryta sig in hos någon på natten och dricka lite blod så kan man springa fritt i solen tills man åter blir för vampyrig för att vara i solen.

Inaktiv

Om man nu inte skulle orka springa runt i som en idiot och fixa vitlök etc. så kan man ju fuska lite och använda player.additem+valfritt attribut i konsolen, fick lov att göra så efter att mitt savegame blev korrupt någon minut efter att jag blivit av med vampirism.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Items
alla items+koderna


signatur

It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets.
Voltaire

Inaktiv

hur får man upp konsolen, har inte fått upp den >.<

Inaktiv

Jag får inte upp konsolen, (är fort. vampyr och orkar inte göra questet) § är väl knappen som öppnar konsolen (över TAB ) men den kommar inte upp, jag läste om att sensorn till windows media center remoten är ett problem så jag tog bort den, funkar inte, jag testa att ladda ner en mod så man fick ngn ring så att konsolen kom upp men det funkar inte heller, jag har kolla it oblivion.ini och det står rätt, VAD GÖR JAG FÖR FEL????

1
Skriv svar