Nybörjar fråga ^.^

Inaktiv
Nybörjar fråga ^.^

Har precis börjat med The Elders Scroll IV : Oblivion och kan nu inte ta mig ngn vart eftersom jag har tagit allt jag sett och lagt i ryggan/väskan ^.^ Hur slänger man saker????

P.S Jag är fullt medveten om att detta antagligen är den dummaste fråga i hela världen och jag tar gärna emot klagomål men man kan väl få ett litet svar iallafall. (en ledtråd):$

Medlem

Håll inne shift-knappen och tryck på det du vill ta bort.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

aha, tack så mycket...

Medlem

Det är rätt lustigt men samma sak hände mig också. I min angelägenhet om att komma vidare klickade jag raskt undan alla tutorials som dök upp, sen stod jag helt plötsligt still
Slutade med att jag spelade om från början och läste alla tutorials för att kunna se hur sjutton man slängde saker hehe

Inaktiv

Jag läste alla anvisningar men jag hitta ändå inget... men har precis kommit på att oblivion inte är riktigt på min nivå, är inte så förtjust i monster >.<

Inaktiv

Jag hadde oxo samma problem i början


signatur

Jonas

Medlem

Jag var tvungen att kolla manualen för att fatta det, rätt underhållande att det inte ens finns i "Controls".


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

hej ja är också ny vill du att vi snackar lite om oblivion för ja ehöver lite hjälp då och då så då kan vi nog hjälpa varandra adda min msn isf mmarre__@hotmail.com¨

Medlem

Annars går det bara bra att ställa de frågor du har här i forumet mmmarree, eller PMa mig direkt ifall det verkar enklare


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

okej kommer säkert fråga dej någon gång snart

Inaktiv

Det var ingen dum fråga, jag hadde själv samma problem i början


signatur

Jonas

Medlem

Många har det, har sett den frågas fler gånger än jag kan minnas.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

När du "levlar upp" sedan så kan du bära med dig lite mer saker...

Medlem

Haha, hade exakt samma problem som ni övriga! Har dock aldrig lärt mig att man ska hålla in tab och klicka! Jag kör med "dra sakerna ut från menyn och släpp på marken"-taktiken

Medlem

"You're overcumbered" Den mest sanslöst irriterande nybörjar momentet någonsin.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Tror vi kan se den här tråden som avslutad nu, över ett år gammal och besvarad flera gånger om


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag såg det nu. Så det känns nog som en bra idé. En låsning på denna.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar