Hur länge har ni spelat oblivion?

Medlem
Hur länge har ni spelat oblivion?

Själv har jag spelat 120h:P

Medlem

Min meste karaktär har 250 timmar "online" (i brist på ett bättre ord) ungefär.


signatur
Inaktiv

Jag har installerat det typ 10 ggr och brukar köra typ 20 timmar varje gång kanske, Jag har blivit mördar chef och kommit nära bli tjuv mästare några gånger men fusk och söndermoddning och skit gör spelet inget kul längre plus jag tröttnar ändå på det hela att springa runt finns ju inte så mycket man kan göra annat än att springa runt i grottor som ser likadana ut och i städerna finns inte mycket mer liv än vendors, också klarat ut expansionen och aldrig prövat fighters guild för fightas gör man ju i alla guild så det räcker.

Inaktiv

~100h, har inte kört igenom hela Shivering Isles dock :/


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Jag har spelat igenom huvuduppdraget ca. 3 gånger, shivering isles 2 ggr... har ingen anning om hur mycket av min tid jag har spenderat bakom spelet men det är nog förjäkla många timmar

Inaktiv

Jag har spelat Oblivion aldrig. En gång spelade jag det två gånger.

Inaktiv
Skrivet av Smexy:

Jag har spelat Oblivion aldrig. En gång spelade jag det två gånger.

'

Varför har du aldrig spelat Oblivion, det är ju WoW utan idiotin.

Inaktiv

Ungefär 120 för mig också, har lite kvar på shivering isles dock.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

ca 200h, varav 90% av dom är på samma karaktär.

Inaktiv
Inaktiv

Kommer inte ihåg riktigt men mellen 100-150h.

Medlem
Skrivet av Smexy:

Jag har spelat Oblivion aldrig. En gång spelade jag det två gånger.

Okay... that made sence...

Själv har jag nog spelat runt 100h + på olika karaktärer.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag var uppe i 175h något efter några månader då det kommit, men tänker installera det nån gång framöver och köra allt igen, det var ju ett riktigt skönt spel


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

300h minst ^^

Medlem

Har haft en massa olika chars sen releasedagen.... 90+ timmar på ett par av dem, runt 20-50 på de andra eller så skulle jag tro.

Ingen riktig koll, men mellan 400 och 500 timmar verkar klart rimligt om man ska räkna allt.

Detta i olika perioder, största återfallen kom vid Knights of the Nine och Shivering Isles, sitter och petar runt med en level 26 sneaker/fighter för tillfället.

Avskyr att jag inte kan installera Fighters Stronghold-downloaden då den inte funkar med Vista (Varken 32 eller 64) eller XP 64 OS. Lyckades köpa den och testa innan jag hittade rutan där det stog att det inte funkade på OblivionDownloads..... iofs bara 1.89 dollahs man betalade, så vad blir det.... 10-12 spänn.

Ville verkligen ha fortet, jag har alltid varit förtjust i att äga byggnader i Oblivion, har köpt alla hus som inte är rivningsobjekt just nu (Bravil, Imperial City och Leyawind... och Bruma). Okej har köpt hälften av alla hus inser jag nu, men de andra är inte nog pimpade.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Fighters stronghold tyckte jag inte om så mycket. det ser fint ut på bilderna men det är ganska tråkigt när man köpt allt.

Medlem

Jag har bara sett det via bilder men det hade passat riktigt bra med den char jag spelar för tillfället och de slott som finns som vanliga gratismoddar är för det mesta värdelösa eller dåligt optimerade.

Såg fram emot Fighters Stronghold för att få ett slott med en massa NPCs som faktiskt är gjort av de som gjorde Oblivion till ett så bra spel som det är.

Man får hoppas att de nån gång senare gör om moddarna så de kan köras på Vista utan att man måste köpa Knights of the Nine (Och även då får man inte Fighters Stronghold).


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Dom två veckorna första veckorna jag spelade det så var jag uppe i 50 timmar:)


signatur

Wai

Medlem

Man kan aldrig få nog av Oblivion <3


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

400-500 timmar (lägg därtill samma för moddning)

och nej.
jag har aldrig klarat av main quest
jag kör utan den ^^


signatur

C64 will never die
only the players

Medlem

Samma sak för mig, mainquesten är en så liten del av spelet att jag aldrig riktigt velat göra klart den, det har alltid funnits så mycket annat som verkar roligt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv
Skrivet av Hukkie:

Man kan aldrig få nog av Oblivion <3

fan va rätt sagt! Tummen Upp mannen.

För mig ligger det runt 250h med alla chars. (;


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Lite mer än 200 h.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Spelade igenom kampanjen sen blev spelet tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tråkigt?

Omöjligt, det finns näst intill oändligt med sidequests, sedan med de två expansionerna tar det aldrig slut på saker att göra.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Tråkigt?

Omöjligt, det finns näst intill oändligt med sidequests, sedan med de två expansionerna tar det aldrig slut på saker att göra.

Finns det en till expansion? Känner bara till Shivering Isles.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Räknar med Knights of the Nine då den tillför en relativt stort questline till spelet, tillsammans med nya items och så.

Den är inte en officiell expansion, men för mig iaf tog det ett tag att spela igenom det. Kan förstå din poäng dock eftersom den olikt Shivering Isles inte tillför någon ny världsdel i spelet.

Den släpptes dock i affärer i ett pack tillsammans med de tidigare släppta officiella plugins Bethesda skapat.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Jag köpte Oblivion för mindre än en månad sen, är uppe i över 30 timmar och jag räknar med att jag kommer att spel i över 200 timmar utan att lessna en sekund!! För Oblivion är det bästa spelet jag spelat!!


signatur

I go my way. You go your way. SÅ FÖLJ FAN I MEJ INTE EFTER!!

Medlem

En till som frälsts av Bethesdas avkomma.

Alltid trevligt med nytt folk på forumet, välkommen


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

lääänge, men jag har fastnat i knights of the nine, sista questen. blir sjukt förbannad när jag inte klarar det så jag har tagit en paus tills jag slutar skrika könsord åt tv:n

12
Skriv svar