Visst finns Cocpit wiev i GTA 5

Medlem
Visst finns Cocpit wiev i GTA 5

Synd att man inte kan få det när man själv kör. Vad tycker ni? Saknar ni också Cocpit wiev i alla bilar i både GTA 4 och GTA 5. Finns som mod i GTA 4 PC men vill ha det som standard i 4:an och 5:an... snälla Rockstar.


signatur

Det var detta...

KoP
Medlem

Kunde väl vara kul om man bara ska åka runt och cruisa. Men inget jag skulle vilja använda under uppdrag. Då vill man ha lite bättre översikt vad som händer runt fordonet.

Medlem

Stör mig riktigt på hur långt fram kameran är placerad när man kör i förstapersons vy , samt hur pass lågt den ligger när man kör extern vy.
Känns dock som att det kan vara ett medvetet val för att minimera belastningen. Taxin kör ju grymt mycket saktare än när man själv rattar.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Stör mig riktigt på hur långt fram kameran är placerad när man kör i förstapersons vy , samt hur pass lågt den ligger när man kör extern vy.
Känns dock som att det kan vara ett medvetet val för att minimera belastningen. Taxin kör ju grymt mycket saktare än när man själv rattar.

Ta en titt i options, man kan ställa den externa kamerahöjden där, har själv satt den på high.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av xermalk:

Stör mig riktigt på hur långt fram kameran är placerad när man kör i förstapersons vy , samt hur pass lågt den ligger när man kör extern vy.
Känns dock som att det kan vara ett medvetet val för att minimera belastningen. Taxin kör ju grymt mycket saktare än när man själv rattar.

Ta en titt i options, man kan ställa den externa kamerahöjden där, har själv satt den på high.

Ooh nice, tackar för tipset. Svinsvårt att se något med standard inställningen när vägen lutar lite neråt.

Medlem
Skrivet av KoP:

Kunde väl vara kul om man bara ska åka runt och cruisa. Men inget jag skulle vilja använda under uppdrag. Då vill man ha lite bättre översikt vad som händer runt fordonet.

Nja, jag gillar åka runt och cruisa och saknar förstaperson bakom ratten i både GTA-spelen och Saint Row. Samma med Just Cause 2, Mafia 2 och La Noire. Det finns mod till GTA och Saints men de är inte bra.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Synd att man inte kan få det när man själv kör. Vad tycker ni? Saknar ni också Cocpit wiev i alla bilar i både GTA 4 och GTA 5. Finns som mod i GTA 4 PC men vill ha det som standard i 4:an och 5:an... snälla Rockstar.

Tror det med handlar om att ifall man skall kunna ha cockpit view i alla bilar, så skulle dem behöva lägga ner väldigt väldigt mycket tid på att göra instrumentpaneler, rattar osv till alla bilar,


signatur

Rwa?

1
Skriv svar