The elder scrolls 4

Medlem
The elder scrolls 4

Är det nån mer än jag som tycker att detta är det bästa spelet alla kategorier som hittills har gjorts?

Medlem

Du menar The Elder Scrolls 3 antar jag? Morrowind alltså?
Jo, isf håller jag med dig.


signatur

Have a good time!

Medlem

Nej jag menar 4! Vad är det som skulle va bättre med Morrowind? På gamespot så säger dem i recensionen av 4 att det är mycket bättre än Morrowind.

Medlem

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Mycket möjligt när det gäller honom men det var Greg Kasawi som gjorde recensionen on elder 4 och han är bra.

Medlem
Skrivet av landahl:

Är det nån mer än jag som tycker att detta är det bästa spelet alla kategorier som hittills har gjorts?

Eftersom det inte "låser in" en karaktär i en klass och låter spelaren utveckla sin karaktär utifrån en mall istället så tycker jag att ES spelen är MYCKET bättre än allt annat som finns.

Försök spela battlemage med heavy armor i något MMO och du förstår vad jag menar.

Inaktiv

Oblivion med OOO är definitivt kul att spela. Morrowind är dock min favorit bland TES-spelen.

Inaktiv

Jag tycker att det är ett extremt bra spel men jag vet inte om det är det bästa men det är det bästa single player rollspelet jag vet om


signatur

Jonas

Medlem
Skrivet av landahl:

Nej jag menar 4! Vad är det som skulle va bättre med Morrowind? På gamespot så säger dem i recensionen av 4 att det är mycket bättre än Morrowind.

Har du ens spelat Morrowind? Jag antar att du inte har det, eftersom att du använder gamespots recension som referens till varför det måste vara bättre...

Har du inte spelat båda är din åsikt om vilket som måste vara det bästa av de två inte värd någonting.

Du får såklart ha din egen åsikt om vad du gillar mest, men ska du jämföra två saker ska du iallafall ha rätt många timmars erfarenhet av båda två.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar