Elite: Dangerous – ny film får det att vattnas i munnen

Medlem

Kul att se att man kan Dizza Ett spel utifrån en Film som enbart tagits fram för att kora en Musiker... Om den är I spelet eller ej är osagt, men den som kan lite spelhistoria, dömer ej spelet utifrån detta, utan vet Vad David B. är kapabel till...
Dessutom så får därigenom man reda på vilka som är väldigt bortskämda med vad de får och förväntar sig... Innan de ens vet vad det handlar om.

Medlem
Skrivet av wishpishh:

Jag är så fruktansvärt trött på såna här filmiska speltrailers. Det säger absolut ingenting om spelet mer än att det utspelar sig i rymden och innehåller en massa laserkanoner, utan är som en tråkig, ganska ful cg-sekvens från en film. Inte för att detta är den första, men jag börjar tröttna.

Vill du ha en kaka?
Eller kanske en kram?
För du verkar så ledsen och bitter

k3m
Medlem
Medlem
Skrivet av Era:

Varför slåss man alltid på knivfightavstånd i rymden när man har energivapen i vakuum?

Därför att laserkanoner i grund och botten är så sjukt omacho att man helt enkelt bara måste slåss så macho som möjligt med sina rymdfarkoster för att något så när kompensera, och inte minst är det väldigt farligt... Notera speltiteln.

Medlem

Blir mer och mer glad över att jag backade Elite med mer pengar än jag egentligen hade råd med. Ser verkligen fram emot detta.

Medlem

Spelet kan säkert bli jättebra. Jag krisierade trailern, eller snarare att hela branschen är väldigt inriktad på att göra episka, filmiska trailers av scriptade scener som inte säger nånting om själva spelmekaniken. Min åsikt.

Medlem
Skrivet av wishpishh:

Spelet kan säkert bli jättebra. Jag krisierade trailern, eller snarare att hela branschen är väldigt inriktad på att göra episka, filmiska trailers av scriptade scener som inte säger nånting om själva spelmekaniken. Min åsikt.

Förstår vad du menar, det är lite väl mycket cinematic scripting i trailers idag.
Men det är så branschen fungerar och fansen tycks gå loss på det och "tokköpa" allt som släpps

12
Skriv svar