DCS WWII: Europe 1944

Medlem
DCS WWII: Europe 1944

Kickstartern för detta mycket intressanta spel är nu igång och Oleg Madox, legenden från IL-2 är med på ett hörn. FZ tyckte tydligen inte att det var intressant att nämna detta så jag startar en tråd här istället.

DCS spelen/modulerna är välkända för att vara otroligt avancerade och realistiska. Man kan bl.a. trycka på varenda knapp i cockpit, denna detaljrikedom kommer finnas i DCS WWII.

http://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe...

Medlem

Eftersom FZ fortfarande inte skrivit någon nyhet om denna kickstarter (kickstarters som misslyckas är tydligen intressanta att skriva om dock) så gör jag det. De har gått i mål iaf och närmaste stretch goal är en flygbar ME 262, det första jetplanet i aktiv tjänst. Mycket intressant imo.

Medlem

Lite necro.. Men hittade ingen annan tråd om DCS så..

Någon som flyger DCS? Jag och en polare flyger en hel del. Men hadeade varit kul med lite fler man kan köra missions med! Vi flyger mest A-10C, F-86 Sabre, Flaming Cliffs 3.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Lite necro.. Men hittade ingen annan tråd om DCS så..

Någon som flyger DCS? Jag och en polare flyger en hel del. Men hadeade varit kul med lite fler man kan köra missions med! Vi flyger mest A-10C, F-86 Sabre, Flaming Cliffs 3.

Titta in på masterarms.se ett Svenskt flygarcommunity! Vi brukar flyga dagligen och har mer seriöst planerade uppdrag på Torsdagar. Hoppa in och skriv en rad och dyk upp på vår teamspeak!

1
Skriv svar