Razer Hammerhead Pro

Robot
Razer Hammerhead Pro

Razer fortsätter försöka leka frälsare för mobila gamers som inte vill släpa på ett par kilo utrustning med ett mobilt in ear-headset, och resultatet är en fanfar med örontrumpeter och trumhinnor.

#razer


jkw
Medlem
Razer Hammerhead Pro

Vad menas med "Dubbla flikar endast på standardpluggarna"?

Medlem

blir nog ett köp för mig mina headsett börja göra så det skadar mitt hår haha, då det inte får andas under mina hörlurar

Medlem
Skrivet av jkw:

Vad menas med "Dubbla flikar endast på standardpluggarna"?

Antar att det menas att de dubbla gummiflikarna för ljudisoleringen som syns på bilden i mitten endast är på standardstorleken, inte om man vill byta till mindre/större pluggar


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem
Skrivet av jkw:

Vad menas med "Dubbla flikar endast på standardpluggarna"?

Jag är inte helt hundra heller, men kolla på den nedre bilden. Det ser ut som om det sitter två "proppar" bakom varandra på varje fäste.
Min gissning är att det är det han menar. Jag kanske är helt ute och cyklar, dock.

Medlem

Är nyfiken på hur bra mikrofonen funkade eller ska man ta för givet att ljudupptagningen är bra?

Medlem
Skrivet av NKFH:
Skrivet av jkw:

Vad menas med "Dubbla flikar endast på standardpluggarna"?

Antar att det menas att de dubbla gummiflikarna för ljudisoleringen som syns på bilden i mitten endast är på standardstorleken, inte om man vill byta till mindre/större pluggar

Stämmer fint. Jag övervägde termen dubbla och enkla vaskrensare, men misstänkte att det inte skulle göra beskrivningen tydligare.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Har lurarna volymknappar?

Medlem

Hur bra fungerar mikrofonen?

Medlem

Coolt. Överraskande produkt!

Medlem

Är det här första razer produkten med bra ljud?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

kul att ni recenserar ljudprodukter!
ett tips: det skulle vara intressant att se en graf över frekvensrespons i framtida recensioner. kolla t.ex. hur Swedroid gör sina recensioner av ljudet på mobiler.

Medlem

Vore trevligt med information om mikrofonen, märkligt med en test av hårdvara som ett par gaminglurar utan att ta upp mikrofonens egenskaper.

Just saying.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är det här första razer produkten med bra ljud?

Om du tittar på specifikationerna så ja det är nog en av de bästa plug ins med ljud atm, hur dom har lyckats vettifan.

Medlem

Hann du få någon uppfattning om hur dessa är att använda under rörelse? Jag letar nämligen efter ett par in-ears som ska underhålla mig under löprundorna.

Medlem

Vad är två-tre gånger mer än vad ett par vanliga liknande hörlurar kostar? 400kr?

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av marcus8958:

Är det här första razer produkten med bra ljud?

Om du tittar på specifikationerna så ja det är nog en av de bästa plug ins med ljud atm, hur dom har lyckats vettifan.

Att bara kolla på specifikationer är dumt. Det säger nada om hur ljudet är.

Skrivet av Prixm:

Vad är två-tre gånger mer än vad ett par vanliga liknande hörlurar kostar? 400kr?

Aurvana Live 3 går för ~1500:-

Därav 3-4 gånger priset mot dessa.

Medlem

Har aldrig lyckats få inear-lurar att sitta kvar i öronen, så sjukt irriterande.

Medlem

Är jävligt tveksam till Razer nuförtiden. Köpte 3 razer produkter, alla 3 gick sönder inom en månad (diverse problem).

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av marcus8958:

Är det här första razer produkten med bra ljud?

Om du tittar på specifikationerna så ja det är nog en av de bästa plug ins med ljud atm, hur dom har lyckats vettifan.

Att bara kolla på specifikationer är dumt. Det säger nada om hur ljudet är.

Skrivet av Prixm:

Vad är två-tre gånger mer än vad ett par vanliga liknande hörlurar kostar? 400kr?

Aurvana Live 3 går för ~1500:-

Därav 3-4 gånger priset mot dessa.

både ja och nej.
dock är det hur uppbyggnaden hur luften rör sig i dom m.m även givetvis, specifikationer är minst lika viktigt som hur man väl man utför produkten in tillverkning infastrukturen m.m speciellt när det gäller ljud.

Medlem

Fick tinitus pga in ear lurar, man måste vara väldigt försiktig med volymen, jag spelade inte högt men använde dem under hela dagen. Annars ser lurarna bra ut och låter säkert maffigt

Medlem

Första razer-produkten som inte släpar i något avseende, kul att se:)

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av marcus8958:

Är det här första razer produkten med bra ljud?

Om du tittar på specifikationerna så ja det är nog en av de bästa plug ins med ljud atm, hur dom har lyckats vettifan.

Att bara kolla på specifikationer är dumt. Det säger nada om hur ljudet är.

Skrivet av Prixm:

Vad är två-tre gånger mer än vad ett par vanliga liknande hörlurar kostar? 400kr?

Aurvana Live 3 går för ~1500:-

Därav 3-4 gånger priset mot dessa.

både ja och nej.
dock är det hur uppbyggnaden hur luften rör sig i dom m.m även givetvis, specifikationer är minst lika viktigt som hur man väl man utför produkten in tillverkning infastrukturen m.m speciellt när det gäller ljud.

Fast hur luften rör sig står inte i specifikationerna. Av dom specifikationerna du kan hitta i recensionen eller på prisjakt säger inte ett knyst om hur dom låter. Är du intresserad av ljud och har lite kunskap om detta så vet du likväl som jag att specifikationer inte spelar någon roll.

1
Skriv svar