Inget Youtube för Xbox One Upload Studio vid lanseringen

Robot
Inget Youtube för Xbox One Upload Studio vid lanseringen
Medlem
Inget Youtube för Xbox One Upload Studio vid lanseringen

undrar vad dem egentligen håller på att jobba med.. tänker på det där med förseningen med lanseringen pga de hade grejer att arbeta med, verkar som om alla tjänster dem sporrar ändå inte kommer komma förens vid senare tillfälle?


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

KoP
Medlem

Får väl nästan ses som ett plus att inte YouTube blir ännu mera nedbajsat av gameplay videos?

Medlem

Skiter fullständigt i sånt. Jag köper min konsol för att spela SPEL.

Medlem

Det kan ju absolut inte vara begränsningar som MS själva inte kan styra över. Utan det handlar självklart om inkompetens.

Medlem

Om man vill ha en dyrare konsol med kopieringsskydd och sämre prestanda så måste ju Xbox one vara perfekt!

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Om man vill ha en dyrare konsol med kopieringsskydd och sämre prestanda så måste ju Xbox one vara perfekt!

Vilken konsoll saknar kopieringsskydd?

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av Tarmböld:

Om man vill ha en dyrare konsol med kopieringsskydd och sämre prestanda så måste ju Xbox one vara perfekt!

Vilken konsoll saknar kopieringsskydd?

Ouya är väl den enda "konsolen"..

Medlem

... och Sony kommer också att patcha in features eftersom. (http://feber.se/spel/art/281890/hdmiinspelning_r_inte_tillgng...)

För att vara en objektiv(?) media så är ni väldigt selektiva när ni väljer ut artiklar kring nextgen konsolerna.

En nyhet som inte direkt innehåller nått negativt om Xbox One finns ex. här idag: http://www.vg247.com/2013/09/23/xbox-one-can-run-four-apps-si... (Fast finns säkert massa negativt att hitta i den för de som vill...)

Medlem

Inget youtube vid lansering för ps4 heller om jag har artat rätt!

Medlem

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Blir lika matt varje gång jag ser en nyhet om ms, eftersom man vet att det jämt är ett jävla klagande i kommentarsfältet.

Oj, Youtube kanske inte vill släppa licensen i tid, nåt i avtalet krånglar bla bla bla, nä då är ms ett ont imperium som vill jävlas med alla och ta över världen.

Ungefär som alla andra företag som vill tjäna pengar då?
Alla andra företag vill nog också "ta över världen" lika mycket ska ni se.

Medlem
Skrivet av toast:

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi

Förstöra hur? Berätta.

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av toast:

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi

Förstöra hur? Berätta.

Vad ska han berätta? Att han är P12 och likt alla andra P12or hatar Microsoft utan anledning men sitter ändå och använder deras OS?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av KoP:

Får väl nästan ses som ett plus att inte YouTube blir ännu mera nedbajsat av gameplay videos?

Tycker det är nice med gameplay videos på tuben, sitter lite då och då och kikar.
Youtube är ju inte bara en site där tanken är att ladda upp videos på gulliga kattungar som gör bakåtvolter och andra saker.

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av toast:

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi

Förstöra hur? Berätta.

Försöker Sabotera skrev jag.. De låser in sina system mer och mer och sätter begränsningar som gynnar dem, "Metro"system stödjer blandannat inte java som Mindcraft är skrivet i, googla bara win8 & metro så kommer det upp tusentals artiklar både för & emot.

Nu är jag kanske inte så dommedags hatisk mot win8 som Steams Gabe Newell och mindcraft Notch var inför releesen, Men jag gillar inte vart det är påväg, uppskattar inte att de försöker smyga in online drm i konsollerna och andra kontrollmetoder i opertiv som i många fall motverkar moddare och indieutvecklare mer än de stoppar hackers.. Sen att de som dominerande operativsystemsleverantör har alldeles för stor makt är tråkigt, det hade varit mkt bättre för oss som kunder om marknaden haft fler aktörer, lite som det ser ut på webbrowser sidan nu när internetexplorer inte dominerar den marknaden fullständigt längre chrome & firefox etc finns på mångas datorer numera.. Men även där har det ju förekommit låsningar till det egna märket tidigare, även om dessa också har kunnat gås runt..

Köper man en PC i handeln i dag så finns det ju inga val, du får det senaste windows and thats it, möjligtvis kanske att du kan få det föregående årets alternativ.. Inte helt deras fel att inte konkurransen lyckats, Linux är inte direkt casual & barnvänligt ännu, Men jag gillar inte vart utvecklingen av windows verkar vara påväg, Så om 10 -20 år kanske vi har en CEO på Microsoft som ser ut som Darth Vader och har kontroll över alla datorer, tv-apparater & mobiltelefoner..

Lite lustigt oxå då mkt av fiction i spel & film har haft just det som story, stora bolag som Skynet, Wayland Enterprices tar över... ^^

För att vara övertydlig i att jag Över-Driver mina konspirationsteorier medvetet så får jag väll denna gång göra dubbla Smileys när jag jämför Microsoft med Imperiet i Starwars!??


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av billybob:
Skrivet av toast:

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi

Förstöra hur? Berätta.

Vad ska han berätta? Att han är P12 och likt alla andra P12or hatar Microsoft utan anledning men sitter ändå och använder deras OS?

Så om nån tycker nånting annat än hur Du tycker, så är dom 12?
Det var ju väldigt moget av dig att bara hoppa in med personangrepp istället för att argumentera som en vuxenindivid! Varför blir du så sur för att någon/några inte gillar microsoft? förknippar du dig med företaget? har du deras logga tatuerad på bröstet? jobbar pappa din åt dem? mår du inte bra? blir du mobbad i skolan eller har du bara PMS? väx upp och diskutera som folk!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av billybob:
Skrivet av toast:

inget förvånar mig angående MS, de Är ett elakt imperium som försöker ta över världen.. Säger inte att Sony är bättre, men iaf inte lika nära att lyckas.. Bara hatar hur MS försöker sabotera för företag de inte själva äger, som tex Steam.. tvi

Förstöra hur? Berätta.

Försöker Sabotera skrev jag.. De låser in sina system mer och mer och sätter begränsningar som gynnar dem, "Metro"system stödjer blandannat inte java som Mindcraft är skrivet i, googla bara win8 & metro så kommer det upp tusentals artiklar både för & emot.

Nu är jag kanske inte så dommedags hatisk mot win8 som Steams Gabe Newell och mindcraft Notch var inför releesen, Men jag gillar inte vart det är påväg, uppskattar inte att de försöker smyga in online drm i konsollerna och andra kontrollmetoder i opertiv som i många fall motverkar moddare och indieutvecklare mer än de stoppar hackers.. Sen att de som dominerande operativsystemsleverantör har alldeles för stor makt är tråkigt, det hade varit mkt bättre för oss som kunder om marknaden haft fler aktörer, lite som det ser ut på webbrowser sidan nu när internetexplorer inte dominerar den marknaden fullständigt längre chrome & firefox etc finns på mångas datorer numera.. Men även där har det ju förekommit låsningar till det egna märket tidigare, även om dessa också har kunnat gås runt..

Köper man en PC i handeln i dag så finns det ju inga val, du får det senaste windows and thats it, möjligtvis kanske att du kan få det föregående årets alternativ.. Inte helt deras fel att inte konkurransen lyckats, Linux är inte direkt casual & barnvänligt ännu, Men jag gillar inte vart utvecklingen av windows verkar vara påväg, Så om 10 -20 år kanske vi har en CEO på Microsoft som ser ut som Darth Vader och har kontroll över alla datorer, tv-apparater & mobiltelefoner..

Lite lustigt oxå då mkt av fiction i spel & film har haft just det som story, stora bolag som Skynet, Wayland Enterprices tar över... ^^

För att vara övertydlig i att jag Över-Driver mina konspirationsteorier medvetet så får jag väll denna gång göra dubbla Smileys när jag jämför Microsoft med Imperiet i Starwars!??

"OK". Orkar knappt läsa.

1
Skriv svar