Ny GTA V-bugg – fordon försvinner ur garagen

Robot
Ny GTA V-bugg – fordon försvinner ur garagen
Medlem
Ny GTA V-bugg – fordon försvinner ur garagen

Jag fick buggen att spelet inte fanns på PC =(


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mm märkte denna bugg på PS3:an med skiva. Hade fet pimpat en Banshee bil med över 300k, ställde den i garaget. Nästa dag skulle iväg på uppdrag ingen Banshee där

Medlem

Stött på en del lustigheter men inte hittat några spelförstörande buggar än i alla fall.

Medlem

Lustig bugg i ett spel som till stor del involverar stöld av fordon:)

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag fick buggen att spelet inte fanns på PC =(

Fick en liknande bugg på mitt Wii U. ;P


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Redstar:

Lustig bugg i ett spel som till stor del involverar stöld av fordon:)

Haha ja Rockstar borde bara svara med: "Someone probably stole it"

Medlem
Skrivet av Redstar:

Lustig bugg i ett spel som till stor del involverar stöld av fordon:)

Särskilt när spelet heter bilstöld rent ut sagt...

Medlem

Jag har mer problemet att om man har åkt till ett uppdrag och sedan ska därifrån så har bilen man åkte dit med försvunnit och ersatts med standard bilen, och att när man laddar en save så startar man ej där man avslutade utan karaktären är ute och åker någonstans.

Medlem

Hände mig, uppgraderade Michels bil och efter några missions var den i standardutförande fast med min custom reg skyllt

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Hipshot:

Jag fick buggen att spelet inte fanns på PC =(

Fick en liknande bugg på mitt Wii U. ;P

Wii U hade börjat brinna om det skulle köra gta v

Medlem

Någon annan som råkat ut för att en nyköpt bil inte blir levererad, trots att man fått mail om det?

Medlem

Hände mig för nån kväll sen.
Har uppgraderat Franklins bil och stylat den, sen var allt bort när jag skulle använda den igen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

menar dom sitt hemma garage eller? Jag använder typ bara det stora garaget man kan köpa o ställa flera fordon i samtidigt. Har aldrig problem med det

Medlem

Var är garaget man kan köpa?

KoP
Medlem

Jo tack. 2-3 stycken moddade bilar har försvunnit. Nu var dom ju inte direkt ärligt införskaffade i spelet, så det blir nästan lite ironi då man själv blir av med dem.

Inaktiv

Den här buggen finns ju förfasen kvar i GTA IV.

Medlem
Skrivet av Freneticz:

Var är garaget man kan köpa?

Finns flera stycken, tror varje karaktär har minst ett var, jag har iaf köpt med Franklin och Michael.

OnT: NY bugg? Nää jag stötte på den första dagen jag spelade, dröjde ju förstås ett par dagar innan man verkligen insåg att det var en bug, och då hade man ju redan spenderat ett antal hundratusen på bilar
Lyckligtvis så har jag inte köpt några bilar iaf, känns onödigt då man kan hitta de flesta ute på vägarna om man bara spanar lite.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag har spelat igenom singelplayer delen av GTA V och tycker inte att det är värt sitt höga betyg. Säger inte att spelet inte är bra för det är det, men enligt mig har det inga wow-faktorer överhuvudtaget. Den extremt dåliga prestandan drar ner betyget avsevärt även om dom lyckats klämma in extremt mycket i spelet för att vara denna generation. Att dom i stort sett inte förbättrat kontrollerna är för mig helt galet, finns liknande spel där kontrollerna är mycket bättre. GTA V är bra, men det är fortfarande inte i närheten av hur bra GTA 3 och Vice City var på sin tid. För lite har hänt i genren enligt mig. 3,5 skottsäkra västar av 5.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag fick buggen att spelet inte fanns på PC =(

men lägg av. Vad alla ska tjata om pc-versionen. Den kommer, ta det lugnt och spela på konsol så länge


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Otroligt att det inte har blivit mer liv efter detta, när det är en så stor del av spelet som påverkas. För bilar är väl hyffsat i centrum i GTA, eller har jag missat något?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har bara testat att parkera bilar i safehouse-garaget. Om jag helt plötsligt efter ett uppdrag eller switch behöver en bil så stjäl jag en. Ser inte riktigt varför man skulle köpa en bil för så mycket pengar när dom finns att plocka på gatan.

Medlem

Jag fick exakt detta igår.
Maxade en bil, gick väl på 100.000 totalt och jaa... Bilen borta.
Sad face.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag fick exakt detta igår.
Maxade en bil, gick väl på 100.000 totalt och jaa... Bilen borta.
Sad face.

Samma här. Brände otaliga tusen på att göra ett riktigt fult vrålåk. Nu står jag och stirrar i mitt tomma garage....


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag uppgradera default bilen eftersom jag byter bil så ofta och default dyker upp titt som tätt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag fick buggen att spelet inte fanns på PC =(

Jag håller med till fullo, spelet vill varken installera eller köra under Windows! :\

Medlem

Förstår inte riktigt, försvinner bara bilen/uppgraderingarna om jag exempelvis uppgraderar michaels bil och kör den med typ trevor?

Medlem

Jag tog helikoptern till Trevor ("Parkerade" den på taken på huset intill) för att starta ett uppdrag. När jag väl kommer ut så står Helikoptern Intryckt under "Karporten"!...... Envis som jag var så skulle jag ju såklart testa att få ut den.... men exploderade


signatur

DayZ Server med whitelist [GoLoot]
http://goloot.online

Medlem

Har inte råkat ut för detta.
Dock bil jag parkerat i garage har stått på uppfarten vid annat tillfälle


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja jag har slängt massor av pengar på bilar som är helt borta sen, skitirriterande då det är knappast billigt att uppgradera en bil helt?! Men nu vet jag iaf att det är inte jag som gör fel! Hur svårt kan det vara fixa det här? Spelar på 360, hoppas pc versionen kommer snart, så kanske den är fixad tills release?

Det händer även med trevor när man bor i början i stan hos den där kompisen, bilar försvienner fast det inte är garage!? Däremot har jag sett att ibland kommer det meddelanden om att bilarna har blivit bortförda av en staden, som man ska kunna hämta ut mot betalning?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar