Storslagna strider i nytt livstecken från Kingdom Under Fire II

Robot
Storslagna strider i nytt livstecken från Kingdom Under Fire II
Medlem
Storslagna strider i nytt livstecken från Kingdom Under Fire II

Oj, det där såg inte ens lite intressant ut. Dom kanske borde ha släppt det för fyra år sen som det var planerat?


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Medlem

ADHD on crack.

Går ju ens knappt se vad som försiggår.

Medlem

Såg jättebra ut till en början, men efter en tid så hörde jag bara hennes (låter som en hon iaf) "Hepp, hupp, huh, hupp, hu, hupp, hepp" eller liknande när hon slår.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Var tvungna att sabba med tröttsamt anime fladder-flash-ninja fightande ? Jaha, pass då

Medlem

Stelt. Åh, så stelt.

Medlem

Första spelet var ju inte mycket att hurra för, uppföljaren verkar inte bättre
Tycker de borde satsa sina pengar på mer kvalitativa spel, istället för oinspirerat och oputsat nonsens.

Medlem

pass!


signatur

Game long and prosper

Medlem

KUF: Heroes var bland de roligaste och svåraste spelen jag spelat på xbox. Har sett fram emot detta och nu känns det förbannat ovärt och gammalt. :/

Medlem

Minns att jag blev sjukt imponerad av detta när jag först såg det. Men det var ju 3-4 år sedan...

Medlem
Skrivet av MrNiggol:

KUF: Heroes var bland de roligaste och svåraste spelen jag spelat på xbox. Har sett fram emot detta och nu känns det förbannat ovärt och gammalt. :/

KUF Heroes var ingeting i jämförelse med vad KUF Crusaders var! Ett finare "hybrid" spel är svårt att hitta i just fantasy temat. Gillade verkligen Crusaders och förhoppningsvis kommer detta inte att göra mig besviken =/

1
Skriv svar