Patrick Söderlund tar över som chef för EA Sports

Robot
Medlem
Patrick Söderlund tar över som chef för EA Sports

Grattis antar jag!

Medlem

Snart får han Nobels fredspris, efter att han han förvandlar EA till någonting man faktiskt kan vara stolt över.

Sweden, making the world a better place.

Medlem

Å vad har han gjort för ont för att förtjäna det?

Medlem

EA Sweden its in the country. kanske

Detta skrevs 10tusen meter upp i luften

Medlem

Va bra! Då kan han börja med att fixa problemen i NHL14: och starta med "Custom Music Off Play" som efter mer än 2 veckor inte funkar!!!

Medlem

Fifa 15 med modifierbara höger och vänster ben!
Vill du göra högerskruv? Gå med i Fifa Premium, så får du detta plus, "Straffar" DLC, helt utan extra kostnad!


signatur

Nämen!

Medlem

Innan nationalistisk stolthet tar över kommentatorsfältet helt så kan jag inte påstå mig vara imponerad av hur varken Battlefield eller Dragon Age utvecklats jämfört med konkurrensen.
Å andra sidan kan man knappast misslyckas med sportspel, nya laguppställningar räcker ju nästan för att kalla det en ny titel enligt EA.

Om något så borde vi ställa lite högre krav, en landsman borde visa var skåpet ska stå och släppa kvalitativa spel som folk spelar i flera år och är stolta över (se Paradox Interactive) istället för att pressa ur dyra season pass, day 1 dlc, bristande nätkod, brist på avgörande förändringar mellan spelen, tätt mellan uppgöljarna ETC.
Men så klart, får man en rejäl slant för att hålla tyst och fortsätta som vanligt så gör många det, spelar nog ingen roll vem som sitter var så länge de inte vågar höra något, bara mjölkar på och nickar instämmande när högre chefen talar mikrotansaktioner och annat kul...

Nå, han ska inte dömas i förtid, han kan satsa hårt på att sakta men säkert omvända EA inifrån, mer kvalitativa spel och mindre skit. Om så är fallet så ska jag vara den förste att berömma honom, oavsett hans nationalitet, men blir han ytterligare en meningslös nickedocka i gänget, så drar han än mer skam över svensk spelutveckling...
Dice är ju inget jämfört med vad de var, tur Paradox fortfarande tänker med hjärtat och hjärnan, inte bara plånboken...

Inaktiv
Medlem

Jag är nationalist men ser inget att vara stolt över. Det är ju EA vi pratar om.

Men grattis till jobbet ivf. Hoppas han förändrar EA!

1
Skriv svar