Tips, börja spela Warsow istället

Inaktiv
Tips, börja spela Warsow istället

Jag vill tipsa alla här att börja spela Warsow. Det är ett gratisspel som har lånat moves både ifrån Quake och Unreal Tournament. Kan nämna dodge, walldodge, strafejump, bunnyjump, circlejump som några exempel. Farten är till och med högre än i CPMA vilket gör det till den snabbaste shootern som finns.

Verkligen ett roligt spel som spelas av en hel del spelare (klart fler än UT om man kommer på public servers). Det roliga med det är att den bäste verkligen har fördel av sin skill samtidigt som det är ganska lätt för nybörjare att komma in (sedan de förändrade bunny jumping systemet)

Gå till http://www.warsow.net/ för att få mer info och för att ladda ner.


signatur
Medlem

Tankade ner det och provade, men inget vidare tycker jag.

Medlem

Jag brukar spela Warsow då och då. Tyvärr är det inte så stor community där heller.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Tycker inte War§ow är roligare än Unreal Tournament och varför orkar ingen skriva War§ow med § istället för s som det ska vara?

Medlem

Kan§ke de inte vet hur man §kriver §? Eller §å an§er de kan§ke att det §er lite §vårlä§t ut?

Medlem

Jag anser snarare att man skriver Warsow även fast loggan har ett annat tecken.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Det var roligt att §pela detta i In§tagib.
Ägde verkligen alla pro§ idag.

Medlem

jag trivs så bra i ut3 så nej tack

ny trådförslag: börja spela ut3 istället...


signatur

thank you, come again

Medlem

Har lirat lite Warsow tidigare till och ifrån. Helt OK.

Hux: Om de får tummen ur röven och släpper en linux-klient så kanske jag skulle lira mer UT3

Medlem
Skrivet av Mr*Gibson:

Har lirat lite Warsow tidigare till och ifrån. Helt OK.

Hux: Om de får tummen ur röven och släpper en linux-klient så kanske jag skulle lira mer UT3

Ja, en linux klient vore inte fel!

1
Skriv svar