Nosgoth – free-to-play i Legacy of Kain-universumet

Robot
Nosgoth – free-to-play i Legacy of Kain-universumet
Nosgoth – free-to-play i Legacy of Kain-universumet

Hahahahahahahahahahahah, vilket jävla skämt den här industrin faktiskt är. Det här är verkligen bara pinsamt. Ser fram emot när det här spelet blir en enorm flopp och serien försvinner för alltid. Ingen Tony Jay, inget Legacy of Kain.

Medlem

fail redan på gameplayen.. sånna här spel blir aldrig stora
Att devs inte lär sig

Medlem

meeeeh väckte inte direkt något intresse

Medlem

Tony Jay är död...

Medlem

Väldigt talande rubriksbild. Egentligen har dom väl inte dödat något av Legacy of Kain eftersom att det här har nästan inget med det att göra. Det heter Nosgoth och karaktärerna kommer från olika klaner som nämns i första Soul Reaver.
Förutom det, inget mer. Blir dock illamående när dom snackar om hur dom har återupplivat spelserien och hållit fast vid rötterna bla. bla bla. En kickstarter med ett riktigt LoK hade suttit fint nu.

Medlem

Säger väldigt mycket om industrin med sådant här skräp som förstör IPt.
Kolla in denna compilation av SR2 cutscenes för att se vilken otrolig saga LoK var: http://www.youtube.com/watch?v=ci69oCznE3A

Medlem

"Har du drömt om att spöa din vänner i Legacy of Kain-universumet?"

Nej, det har jag nog aldrig gjort. Dock så vore en fortsättning inte helt fel. Jag gillade serien tillsammans med soul reaver. Men utan Tony Jay så blir stämingen aldrig mer den samma...

Medlem

Vem är tony jay?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ge mig ett nytt Soul Reaver med Raziel och Kain, skippar detta.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Javas:

Vem är tony jay?

Smått legendarisk voice actor. Spelade bland annat Claude Frollo i engelska versionen av Hunchback of Notre Dame. Han hade en röst man kommer ihåg.

http://www.youtube.com/watch?v=gqGL9B_TPTI

Medlem

Men vafan. Det här är rena spottloskan på originalserien som är en av de bästa spelserierna jag spelat. Säger som tidigare påtalats. Ge oss FORTSÄTTNINGEN på Legacy of Kain serien istället.

Medlem

Dom skulle gjort det som ett separat spel och inte tillhöra något annat. Men Om man får pröva spelet så får man väll se. Kanske blir skoj :).

Medlem

"Legacy of kain" blir nog bra till PS4.

Medlem

Det får bli att signa upp... Men har en stark känsla av att man kommer bli besviken...

1
Skriv svar