Inaktiv
U2XMP vs. UTXMP

Nu har jag inte spelat U2XMP sedan XMPTV fanns (och då var det bara tal om att dom skulle göra en XMP mod till vanliga UT 2004 men nu har dom ju verkligen gjort det) men skulle någon som har spelat bägge kunna redogöra skillnaderna, pros / cons, etc.

Är det några som spelar UTXMP? Jag tankade ner U2XMP Community Edition för nån månad sedan men jag har fortfarande inte sett några som spelar online.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Har du fixat serverlist? Tror folk kör fortfarande. Tyvärr vart UT:XMP aldrig någe vidare bra, känslan och korrekta rörelser uteblev. Synd för XMP är lätt det bästa lagbaserade fps som existerat. Hade de haft bättre nätkod och om atari hade valt att ge support så hade det blivit hur stort som helst!

hälsningar från en insomnad overCruel spelare


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Ja tyvärr, U2XMP var en stor kärlek men tyvärr var det väldigt få som spelade. UTXMP var inte i närheten med känslan heller.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv
Skrivet av Nocturne:

Har du fixat serverlist? Tror folk kör fortfarande. Tyvärr vart UT:XMP aldrig någe vidare bra, känslan och korrekta rörelser uteblev. Synd för XMP är lätt det bästa lagbaserade fps som existerat. Hade de haft bättre nätkod och om atari hade valt att ge support så hade det blivit hur stort som helst!

hälsningar från en insomnad overCruel spelare

Haha jag hängde i oC kanalen förut :D. Har två kompisar som är föredetta medlemmar där. Beyond / Slicer (minns inte vilket av dom han körde) och vad han nu den andra hette.

Om du är en gammal overCruel misstänker jag att du lyssnade en del på XMPTV också va?


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem

Stämmer bra, Beyond nickade han hos oss. lirade du för .pirates.? Jo lyssnade ganska mkt på xmptv, de sände oxå några av våra matcher. Han som drog igång det lirade med oss ett tag, kommer inte ihåg vad han nickade dock. >.<

Saknar de gamla goda tiderna :'(


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar