Mastodontfilm visar gameplay från Beyond: Two Souls

Robot
Mastodontfilm visar gameplay från Beyond: Two Souls
Skribent
Mastodontfilm visar gameplay från Beyond: Two Souls

Varför sålde jag mitt PS3?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

För att du "då" inte gillade ps3 eller att det bara stod och samla dam.... Men det var tills du blev lite äldre och inte visste att detta spel skulle komma och därför undrar du nu varför du sålde det ^_^!.... :(. Dock tråkig o höra! Köp ett nytt :D! Eller så kör du en kickstarter som leder till att du gör en rolig grej för oss på FZ om vi donerar pengar till ett ps3 för dig hehe :).

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

Jag känner likadant. Varje dag. Hela tiden. Damn you Playstation!


signatur

Have a good time!

Skribent
Skrivet av slarron:
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

För att du "då" inte gillade ps3 eller att det bara stod och samla dam.... Men det var tills du blev lite äldre och inte visste att detta spel skulle komma och därför undrar du nu varför du sålde det ^_^!.... :(. Dock tråkig o höra! Köp ett nytt :D! Eller så kör du en kickstarter som leder till att du gör en rolig grej för oss på FZ om vi donerar pengar till ett ps3 för dig hehe :).

Jag unnar FZ-läsarna deras pengar Jag vet exakt hur jag tänkte, och det var att jag skulle spela allt hos en polare. Dessutom kändes det smart att sälja när man fortfarande fick något för det innan PS4:a. Det är inte första gången jag gör något dumt

Skrivet av Brain:
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

Jag känner likadant. Varje dag. Hela tiden. Damn you Playstation!

Vi kan spela via Gaikai när tjänsten kommer, om alla de bra spelen kommer och om det fungerar.


signatur

I am the black wizards.

Blir inget mer Beyond på nätet nu innan release. Sparar det tills spelet sitter i min konsol

Medlem

Jag har mitt PS3 kvar!

Har spel som Red Dead Redemption, Heavy Rain och detta spel kvar att spela!

Klarade ut Last of Us för länge länge sedan.

MOUHAHAHAA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

inK
Medlem

Sagt det förut och jag säger det igen. Jag älskar Fahrenheit, jag älskar Heavy Rain och jag älskar Ellen Page. Det här är mitt spel! Såg bara någon minut av klippet, vill uppleva allt själv!


signatur

Every trophy counts...

Testpilot

Detta blir första spelet jag köper till min PS3 sen jag skaffade Gta IV år 2008.

Medlem

kommer det inte till ps4?

Skrivet av Brain:
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

Jag känner likadant. Varje dag. Hela tiden. Damn you Playstation!

De ligger bra i pris just nu, varför inte slå till


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Johan Olander:

Varför sålde jag mitt PS3?

Jag känner likadant. Varje dag. Hela tiden. Damn you Playstation!

De ligger bra i pris just nu, varför inte slå till

Fortfarande dyrt eftersom jag är en fattig student. Borde kanske tvinga chefen (Calle) att sponsra mig?


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar