Bli FZ-supporter – bara 300 kr/år!

Robot
Bli FZ-supporter – bara 300 kr/år!

Hjälp oss att göra Sveriges bästa spelsajt ännu bättre.

#pc-gamer


Medlem
Bli FZ-supporter – bara 300 kr/år!

Det var väl inte så länge sen det lanserades första gången?
Det är väl inte dags att förnya redan eller?

Edit: Just det, man kunde välja på 1 och 6 månader också, my bad

Medlem

Ingen har fortfarande svarat på min fråga hur stor del av dessa 300kr som verkligen går till "välgörenheten"?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kan inte hitta mig själv på "The Wall of Fame"

Medlem

Kan ni inte bara öppna ett 90-konto, så sådana som jag som gärna skänker en slant slipper bli någon sorts medlem?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av DeFeCT:

Det var väl inte så länge sen det lanserades första gången?
Det är väl inte dags att förnya redan eller?

Edit: Just det, man kunde välja på 1 och 6 månader också, my bad

Det lanserades i somras och det har gått att bli medlem hela tiden (även om sidan legat undangömd). Vi tänkte försöka få fler att få upp ögonen för denna möjlighet.

Skrivet av magma:

Ingen har fortfarande svarat på min fråga hur stor del av dessa 300kr som verkligen går till "välgörenheten"?

Vet ej hur ekonomiavdelningen sköter detta, men vill man kan man säga att varenda krona gått till Fragzone-produktionen eftersom en säsong kostar mer att göra än vad vad vi får in på sponsorskapet.


signatur
Redaktör
Skrivet av metro swe:

Kan inte hitta mig själv på "The Wall of Fame"

Jag har buggrapporterat.

Skrivet av Hipshot:

Kan ni inte bara öppna ett 90-konto, så sådana som jag som gärna skänker en slant slipper bli någon sorts medlem?

Vet ej. Men, eftersom du redan är FZ-medlem blir det ju ingen större skillnad med detta för dig. Kläm in pengar på ett bankkonto - klart.


signatur
Medlem

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Krönikor är inte till för att vara neutrala.

Redaktör
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Vi ÄR politiskt oberoende. Att skriva krönikor som inte tycker något förtar lite av poängen med dem.

Men jag köper att du avstår för att du inte gillar visst innehåll - tack för att du motiverar ditt beslut, det uppskattas.


signatur
Redaktör
Skrivet av metro swe:

Kan inte hitta mig själv på "The Wall of Fame"

Det kan vara så att du valt att inte visa ditt foto för alla, då syns det inte på Wall of Fame. Kolla i kontrollpanelens fotoinställningar. Säg till om det ändå inte funkar.


signatur
Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Krönikor är inte till för att vara neutrala.

Kanske så men det är tråkigt när bara en sida få sitt
Vad FZ saknar är en "Marcus Beer" som kan ge kraftsmällar åt alla håll och kanter


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Redaktör
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Krönikor är inte till för att vara neutrala.

Kanske så men det är tråkigt när bara en sida få sprida propaganda
Vad FZ saklnar är en "Marcus Beer" som kan ge kraftsmällar åt alla håll och kanter

Vi kanske skulle ha haft det som säljargument för supporterskapet. Tillbaka till ritbordet!


signatur
Skrivet av magma:

Ingen har fortfarande svarat på min fråga hur stor del av dessa 300kr som verkligen går till "välgörenheten"?

Vill man skänka pengar till välgörenhet och ge massa högt uppsatta chefer kaffepengar, kan man göra det på massor av ställen. Jag vill att mina 300:-, alla 100% - ska gå till FZ.se, ingen annanstans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Krönikor är inte till för att vara neutrala.

Kanske så men det är tråkigt när bara en sida få sprida propaganda
Vad FZ saklnar är en "Marcus Beer" som kan ge kraftsmällar åt alla håll och kanter

Vi kanske skulle ha haft det som säljargument för supporterskapet. Tillbaka till ritbordet!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Hittar inte mig själv på wall of fame heller. Inte för att det har någon betydelse... JAG vet ju att jag är supporter

Medlem
Skrivet av Widowmaker-EATTJ:

Hittar inte mig själv på wall of fame heller. Inte för att det har någon betydelse... JAG vet ju att jag är supporter

När du säger det.. så ser inte jag min profil heller


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Inte för att vara den som är den, men känns det inte lite ouppskattat att placera de första supportrarna sist och längst ner på listan i Wall of Fame?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av magma:

Ingen har fortfarande svarat på min fråga hur stor del av dessa 300kr som verkligen går till "välgörenheten"?

Vill man skänka pengar till välgörenhet och ge massa högt uppsatta chefer kaffepengar, kan man göra det på massor av ställen. Jag vill att mina 300:-, alla 100% - ska gå till FZ.se, ingen annanstans.

Varenda krona går till FZ.

Skrivet av Widowmaker-EATTJ:

Hittar inte mig själv på wall of fame heller. Inte för att det har någon betydelse... JAG vet ju att jag är supporter

Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av Widowmaker-EATTJ:

Hittar inte mig själv på wall of fame heller. Inte för att det har någon betydelse... JAG vet ju att jag är supporter

När du säger det.. så ser inte jag min profil heller

Kolla så att era profilfoton visas offentligt i kontrollpanelens fotoinställningar. Kolla det, säg till om det inte funkar ändå.


signatur

Super Tompa


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Kanon Tompa! efter att ha ändrat inställningar så syns min fula nuna

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av WarpGuN:

Om fz.se hade varit politiskt oberoende och mer nyanserade/neutrala i krönikörerna ni publicera hade detta erbjudande varit självklart som en pannkaka. men så är ej fallet så nej tack.

Vi ÄR politiskt oberoende. Att skriva krönikor som inte tycker något förtar lite av poängen med dem.

Men jag köper att du avstår för att du inte gillar visst innehåll - tack för att du motiverar ditt beslut, det uppskattas.

Själv uppskattar jag att ni är politiskt oberoende, och även att era krönikor skapar en sådan debatt här på forumet. Därför är jag gärna med och betalar.

Givetvis också helt otroligt skönt att slippa reklamen, få lite tidningar och en skön musmatta, tack för det!

Inaktiv

Lite synd bara att belöningarna riktar sig till pc fansen,
konsoll fansen har nog inget större intresse av musmatta och pc gamer.
För övrigt så har man inga problem med reklam på spel för det är ju spel man gillar.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pålis:

Lite synd bara att belöningarna riktar sig till pc fansen,
konsoll fansen har nog inget större intresse av musmatta och pc gamer.
För övrigt så har man inga problem med reklam på spel för det är ju spel man gillar.

Vi tittar också vidare på framtida premier!


signatur
Medlem

Åååh så ni har infört perks och achievements, Jippi!

300 spänn?

Nope!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av metro swe:

Kan inte hitta mig själv på "The Wall of Fame"

Jag har buggrapporterat.

Skrivet av Hipshot:

Kan ni inte bara öppna ett 90-konto, så sådana som jag som gärna skänker en slant slipper bli någon sorts medlem?

Vet ej. Men, eftersom du redan är FZ-medlem blir det ju ingen större skillnad med detta för dig. Kläm in pengar på ett bankkonto - klart.

Jo, det blev lite fel där, alltså, jag vill inte ha massa flaggor och symboler att jag är medlem, inga mail, ingen PCG etc - men jag förstår ju att ni måste få in pengar så klart.

Ge mig bara ett kontonummer så styr jag upp någon tusing där, det är bättre än de 300 ni får och måste ge ut massa saker.

Calle kan ge mig sitt privata konto...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Detta lockar mig helt enkelt inte :/ Men kanske i framtiden vem vet

Redaktör
Skrivet av Zpartan:

Åååh så ni har infört perks och achievements, Jippi!

300 spänn?

Nope!

Snarare ett annat sätt att stötta och uppleva sajten. Frivilligt förstås - det vanliga alternativet blir kvar precis som innan.


signatur
Medlem

Ingen musmatta vid helårsprenumeration längre? Eller det kanske bara är jag som inte hittar det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Galant:

Ingen musmatta vid helårsprenumeration längre? Eller det kanske bara är jag som inte hittar det.

Nej, det var en exklusiv premie för de 400 första.


signatur
123
Skriv svar