Otroligt fet bugg

Inaktiv
Otroligt fet bugg

Är det någon annan som råkat ut för samma bugg som jag? När jag trycker på settings så hoppar menyn automatiskt in på grafik inställningarna, några andra inställningar går inte att ändra på. Man kan med andra ord inte ändra vilka tangenter som ska göra vad etc etc.

Måste vara största buggen i datorspelens historia.


signatur
Medlem

Väldigt udda, aldrig hört talats om något liknande.
Funkar spelet i övrigt?


signatur

Space for rent.

Inaktiv

Japp det funkar i övrigt men det är ju ingen som kär det. HAr letat lite public servers men det finns bara en bråkdel av vad det fanns för demoversionen. Om man hittar någon med ping under 100 så är det bra. Är det så otroligt få spelare som kör eller är det nått tillfälligt?

Undrar också vad man behöver för dator för att kunna köra vissa banor. Jag har en Core 2 duo med en g-force 8600 ändå så är spelet i princip ospelbart på sämsta grafiken i 600*800 resolution.

Med andra ord, ingen spelar, inga demos och spelet hackar. Känns lätt som pengarna i sjön för det här spelet. UT 99 är bättre.


signatur
Medlem

Serverbristen är nog den stora faktorn i dagsläget, eftersom linux-servern inte kommit ännu så är det många som inte har möjlighet att starta upp en server.

Sen vad det gäller dina inställningar så skulle jag nog kolla upp drivrutiner och liknande, jag kör på snäppet vassare inställningar och min dator är kanske hälften så bra som din.


signatur

Space for rent.

1
Skriv svar