The Last of Us – planer för singleplayer-dlc idag?

Robot
The Last of Us – planer för singleplayer-dlc idag?

Idag kommer av allt att döma Naughty Dog berätta om sitt kommande dlc-paket till The Last of Us. Och som bonus visar de också ett alternativ slut på spelet, ett musikalslut!

#the-last-of-us-remastered


Medlem
The Last of Us – planer för singleplayer-dlc idag?

Thank god att inte den där alternate ending va primary ending.

Medlem

Fedt! Nu ska jag bara våga spela klart första delen av spelet. Mina nerver tål inte att smyga omkring bland dödliga zombies. Resident Evil till PS har repat djupt i mitt mod

Moderator | Testpilot
Skrivet av trancenote:

Fedt! Nu ska jag bara våga spela klart första delen av spelet. Mina nerver tål inte att smyga omkring bland dödliga zombies. Resident Evil till PS har repat djupt i mitt mod

Ta modet Mycket bra spel!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av trancenote:

Fedt! Nu ska jag bara våga spela klart första delen av spelet. Mina nerver tål inte att smyga omkring bland dödliga zombies. Resident Evil till PS har repat djupt i mitt mod

Tycker att ju mer man spelar desto mindre rädd blir man, i slutet på Dead Space serien var man mer eller mindre immun.

Inaktiv

Är väl en av få...men när blir spelet bättre? Har lirat två-tre timmar in och är just nu och ska stealthdöda några blinda zombies i en byggnad, än så länge är jag inte alls imponerad av spelet.

Blir det bättre senare? Storyn är också en superkliché, men kanske blir bättre den med?

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av trancenote:

Fedt! Nu ska jag bara våga spela klart första delen av spelet. Mina nerver tål inte att smyga omkring bland dödliga zombies. Resident Evil till PS har repat djupt i mitt mod

Tycker att ju mer man spelar desto mindre rädd blir man, i slutet på Dead Space serien var man mer eller mindre immun.

Fast Dead Space serien blev bara minde och mindre läskig för varje spel.

Medlem

Troy Baker är fan en av de bästa voice actors för spel. Visste inte han gjorde Joel. Fy fan vilken bra röst Joel har. Känns som Clint Eastwood i The Good The Bad & The Ugly. Råcool gubbe denna Joel.

Trodde det var en äldre herre som gjorde rösten så visar det sig vara Troy Baker.

Hatten av. Hatten av.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Aresz:

Är väl en av få...men när blir spelet bättre? Har lirat två-tre timmar in och är just nu och ska stealthdöda några blinda zombies i en byggnad, än så länge är jag inte alls imponerad av spelet.

Blir det bättre senare? Storyn är också en superkliché, men kanske blir bättre den med?

Storyn blir mycket bättre senare i spelet. Gameplay är roligast om du kör på en svårare svårighetsgrad då du måste hushålla med ammunition och resurser.

Medlem

Kul grej, man ser hur kul folket i bakgrunden tycker det är! Jäkligt bra avslut på en hård arbetsdag kan jag tänka mig.

Medlem
Skrivet av Remus:

Troy Baker är fan en av de bästa voice actors för spel. Visste inte han gjorde Joel. Fy fan vilken bra röst Joel har. Känns som Clint Eastwood i The Good The Bad & The Ugly. Råcool gubbe denna Joel.

Trodde det var en äldre herre som gjorde rösten så visar det sig vara Troy Baker.

Hatten av. Hatten av.

inte bara det, även en av rösterna som man kan välja i Saints Row


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar