Medlem
Dålig FPS

Hej där!

Jag sitter på en:

AMD ATHLON II, QUAD
4GB RAM
1GB DDR5 GRAFIK ATI RADEON 4890 ( värme från 58-63MAX)

Och har nu sedan 2010 börjat spelat detta underbara spel MEN har ett stort problem då mitt system krossar minimum req så snuskar jag runt på värdelös FPS

Kör jag fullt(1920) på allt kutar jag runt med 5-15 FPS på oRvR keep sieges, i huvudstaden o kanske ensam med lite fiender 25-35, har maxat fina 45 men då när jag kollar in i en vägg(med fiender i närheten).

Så har fumlat runt lite med inställningarna(stängt ner AA etc helt på GFX) men det enda som ger mig lite bättre fps(lite) är att sänka "view distance" eller vad det nu kallas. Sänker jag till lägsta på allt(även upplösning) får jag fortfarande samma FPS, läst många med mkt sämre dator än mig som kutar runt på stabila 45FPS+

Jag har nya drivisar använder tom "game booster" ingen skillnad. Alla andra spel funkar felfritt då jag kör på de högsta inställningarna.

Vad är felet?

tack på förhand

// Eine Petule

---UPPDATERING---

Provade tabort alla effekter helt gav mig sisodär 5-15fps men hur kul är det utan effekter?

Medlem

Jag vet inte om det är lagat men kanske värt att läsa om;

http://www.hardwarecanucks.com/forum/o-ss-drivers-general-sof...

Dublade min FPS med AMD quad - dock phenom. Så vet inte om det fungerara.

Googla lite på TLB Disable och leta information

(har ej dubbelkollat länken mer än det är programmet jag vanligtvis kör på min åsknedslagna dator - namnet är rätt iaf)

Medlem

Tack ska testa!

1
Skriv svar