Medlem
Äntligen!

Nu kommer mythic ta hand om Warhammer även för europa! Ingee mer GOA

http://war-europe.com/#/news/?id_news=en769&lang=en

Medlem

Det var fan på tiden!

Medlem

Faaan vad gött! Har hatat GOA sedan första dagen.

Medlem

:up:, 14 fria dagar gör också gott!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Och 100% xp o renown bonus under de 14 dagarna

Medlem

Hmm... När ska dessa 14 dagar börja? Det står att jag har sub till den 8:e men jag kan inte logga in i spelet. (Har prövat _eur)

Notera att jag inte har haft någon prenumeration på flera månader.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

_EUR ? Och har du ett väldigt långt inlogg testa bara "_" .

Sen gäller 14 gratisdagar from idag och patchning fram till 18.00

Jee
Medlem

Så passande att jag fick lust att börja spela det igen just nu då.
Vilken server är det som gäller?


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag spelar order på Azgal samt låg-lvl destro på Norn.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Inte en aning det sägs det kvittar men på Norn är det ganska starkt destroövertag under normala kvällstider iallafall.

Medlem

Kan också prova på de amerikanska servrarna, vet inte hur dom ser ut men har hört att badlands ska ha mycket folk iallafall

Medlem

Vet nu inte om allt är bättre med mythic, idag på azgal har det varit mycket dc och lagg. Men det värsta var nog i Caledor när order skulle locka, vi hade allt och domination timers hade tickat ner på allt men locken kom aldrig och destro vände sedan allt och lockade zonen med VPs.

Inaktiv

Lånar tråden lite. Om man kör endless trial. Räcker det med att lägga till ett game card för att spelet ska bli **normalt** eller måste man köpa själva spelet och sen också ett game card.

Medlem

Jag har för mig att det bara ska vara betala månadsavgift, inte helt hundra faktiskt.

Medlem

Klienten är gratis, köp bara gametime och börja kriga!

Edit: Frågan är om det fungerar på samma sätt nu med de amerikanska servrarna. Jag tror det men är inte helt säker.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Tycker det är illa att inga affärer i sverige säljer pre paid game cards. Eftersom morsan min inte är på humör jämt så kan det va svårt att få använda hennes kredit kort.

Medlem

Vet inte vart du bor men här i sundsvall finns det massa gamecards på elgiganten

Medlem

Tänkte prova på spelet igen, men eftersom jag både glömt lösen och den hemliga frågan från goa-tiden så verkar jag inte kunna få logga in. Testade att få nytt lösen o det från mythic och det gick, men det gick inte logga in ändå.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Lykstolpen jag ska genast kolla Elgiganten.

Medlem

Dumlen: Jag förutsätter nästan att du testat lägga till "_eur" efter ditt användarnamn?

Medlem
Skrivet av robba94:

Tycker det är illa att inga affärer i sverige säljer pre paid game cards. Eftersom morsan min inte är på humör jämt så kan det va svårt att få använda hennes kredit kort.

Jag köper keys på en sida som heter eakeys.com
Funkar fint för mig, kostar typ 230 kr för 60 dagars kort. Där kan man betala med paypal vilket gör det säkert. Det kan dock ta upp till 2 dagar innan du får det men det kan jag leva med.

Medlem
Skrivet av robba94:

Tycker det är illa att inga affärer i sverige säljer pre paid game cards. Eftersom morsan min inte är på humör jämt så kan det va svårt att få använda hennes kredit kort.

Vet inte om det går om man är under 18, men har du ett Swedbank konto (Finns säkert liknande på andra banker) kan du skapa ett e-kort (mastercard) som du kan betala direkt med, du väljer själv hur mycket pengar det ska kunna användas på kortet. Säkert och snabbare än paypal. Funkar till allt som går med vanligt kreditkort.:up:


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

1
Skriv svar