Omröstning fuskning!

Medlem
Omröstning fuskning!

Har märkt en tendens på PS3an att allt fler och fler använder sig av fusk i en del spel online.
Tillhör du de som fuskar eller de som spelar ärligt?


signatur

Wasted.White.Boys

phi
Medlem

Hur fuskas det på PS3?

Jag blir ofta anklagad för fusk men har aldrig någonsin fuskat i något onlinespel så jag gissar på att många som gnäller på fusk är oftast själva skitdåliga spelare och samtidigt dåliga förlorare vilket i sin tur leder till en massa gnäll på forum och omröstningar skapas.

Medlem

Att bli anklagad för hacks är en komplimang.

Nej, jag har aldrig gjort det och kommer aldrig göra.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har aldrig fuskat i ett onlinespel och verkligen hatar folk som gör det.
Dock alltid kul att bli anklagad för att fuska för då vet man att man gör bra ifrån sig

Medlem

Jag önskar att frågan: "Har du piratkopierat spel under se senaste 12 månaderna" skulle ge samma resultat i en enkät.

Nej, jag har aldrig någonsin fuskat i ett online-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av phi:

Hur fuskas det på PS3?

Jag blir ofta anklagad för fusk men har aldrig någonsin fuskat i något onlinespel så jag gissar på att många som gnäller på fusk är oftast själva skitdåliga spelare och samtidigt dåliga förlorare vilket i sin tur leder till en massa gnäll på forum och omröstningar skapas.

I tex CoD MW3 så kan man göra så man blir osynlig och jag har mött flertalet som kör det fusket,, sedan finns där även ett där man ser hela vapnet men som även skulle göra något annat så man fick en fördel.

P.S jag tolkar även ditt svar på det sätt att du påstår att jag skulle ljuga om att det fuskas på tex ps3.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Har aldrig fuskat.

Edit: Eller jo vänta! Brukade fuska i Age of Empires 2 när jag var yngre. Dock bara mot botar.


signatur

Everybody needs help.

Hade en fuskgubbe i WWE 2008 eller va det -09 som jag spöade andra fuskare med. Annars är jag hederligheten själv (när det kommer till spel fusk online)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hade en fuskgubbe i WWE 2008 eller va det -09 som jag spöade andra fuskare med. Annars är jag hederligheten själv (när det kommer till spel fusk online)

Cyberrymdens motsvarighet till Batman?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Enda fusk jag vet om som funkar på konsoller (såvida man inte nyttjar glitchar och sådant som man hittat) är väl vad man kallar för lagswitching eller vad det heter. Och tyvärr ser man om man ofta lirar FPS, för det är framförallt i FPS landet som sådant här fuskande infinner sig, att det finns en och annan som pysslar med sådant.
Otroligt meningslöst och jag fattar inte grejjen ? Vad är så viktigt med att bli först/störst/etta/ha flest frags and so on and so forth att man måste fuska ?!
Det bevisar ju absolut ingenting mer än att du är en fuskare som inte kan spela spel med ärliga kort.
Vad är det då för poäng med att ens bry sig om att spela spel ? Om du känner att du inte presterar så bra som du borde och du spelat i några år så kanske det inte är din grej helt enkelt alt. så spelar du fel sorts spel.

Exempelvis kan jag nämna att jag personligen aldrig spelar fightingspel online för jag får stryk så en kan lipa här i soffan varenda gång. Men istället för att fuska, om det nu ens går i sådana spel, så inser jag att fighting är inte riktigt min grej. Jag kan däremot glänsa i andra former av spel

Fusk är trams.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det är skönt att se att det bara är en ynklig stackare hittills som velat vara med och rösta att på fusk alternativet.


signatur

Wasted.White.Boys

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hade en fuskgubbe i WWE 2008 eller va det -09 som jag spöade andra fuskare med. Annars är jag hederligheten själv (när det kommer till spel fusk online)

Javisst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Det finns olika sätt att fuska. Ett är för att se till att man kommer högre upp på en meningslös poänglista, den andra typen handlar om att förhöja spelupplevelsen.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Nej jag har inte fuskat i ett onlinespel. I singelplayerspel så händer det att jag gör det.


signatur
Medlem

Se föregående post. Även i singleplayerspel/kampanjer så är det oerhört sällsynt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar