Carmageddon: Reincarnation bli early access-spel nästa år

Robot
Carmageddon: Reincarnation bli early access-spel nästa år
Medlem
Carmageddon: Reincarnation bli early access-spel nästa år

Nice, ser fram emot detta!

Medlem

Hoppas mycket på detta, Carmageddon var ju en av höjdarna när man var liten.

Kanske dags att ändra "Release: Nov 2013" till 2014 då

Medlem
Inaktiv

Varför släpps inte Carmageddon på konsoll och med analog styrning, det var hemskt att köra på pc med den vidriga digitala styrningen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Varför släpps inte Carmageddon på konsoll och med analog styrning, det var hemskt att köra på pc med den vidriga digitala styrningen.

Jag kör aldrig med digital styrning på pc när jag racear.

Till skillnad från konsoll kan man använda vilket syrdon man vill som tex joystick, ps3 kontroll, wii remote, 360 controll, razer hydra och fler rattar än alla konsoller någonsing har kunnat använda.

Pluss att nuvarande konsollerna har vidrigt dålig grafik och låg upplösning.

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Pålis:

Varför släpps inte Carmageddon på konsoll och med analog styrning, det var hemskt att köra på pc med den vidriga digitala styrningen.

Jag kör aldrig med digital styrning på pc när jag racear.

Till skillnad från konsoll kan man använda vilket syrdon man vill som tex joystick, ps3 kontroll, wii remote, 360 controll, razer hydra och fler rattar än alla konsoller någonsing har kunnat använda.

Pluss att nuvarande konsollerna har vidrigt dålig grafik och låg upplösning.

Ja eller hur! Jag satt med ratt, joystick och handkontroll ( mus KB också förstås ) på min PC redan på 90-talet. Jag pluggade även in mitt voodoo2 kort i min tjockTV ( Jag hade TV på den tiden ) Yay "big picture" ;), ( Jag spelade Half life och quake2 i soffan med trådlöst mus & kb ) Handkontroll eller ratt till dom spel som det passade bäst självklart!

Argumenten och frågeställningarna från vissa i dagens läge år 2013 är förbluffande!

Extrem ignorans....


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Pålis:

Varför släpps inte Carmageddon på konsoll och med analog styrning, det var hemskt att köra på pc med den vidriga digitala styrningen.

Jag kör aldrig med digital styrning på pc när jag racear.

Till skillnad från konsoll kan man använda vilket syrdon man vill som tex joystick, ps3 kontroll, wii remote, 360 controll, razer hydra och fler rattar än alla konsoller någonsing har kunnat använda.

Pluss att nuvarande konsollerna har vidrigt dålig grafik och låg upplösning.

Ja eller hur! Jag satt med ratt, joystick och handkontroll ( mus KB också förstås ) på min PC redan på 90-talet. Jag pluggade även in mitt voodoo2 kort i min tjockTV ( Jag hade TV på den tiden ) Yay "big picture" ;), ( Jag spelade Half life och quake2 i soffan med trådlöst mus & kb ) Handkontroll eller ratt till dom spel som det passade bäst självklart!

Argumenten och frågeställningarna från vissa i dagens läge år 2013 är förbluffande!

Extrem ignorans....

Extrem ignorans stämmer inte, extrem okunnighet stämmer bättre för när man lirade pc som mest var nä Doom, Quake mm kom och då var man helt ointresserad av bilspel och fick låna Carmageddon av en kompis och det var det enda bilspelet man gillade under många år,

man körde Carmageddon med t bord och hade ingen koll alls på bilspels styrningsalternativ.
Nuförtiden lirar man mest konsoll och eftersom Carmageddon är ett simpelt men kul bilspel så tycker man ju att det kunnat fixas till konsol.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Nostalgi! Har inte spelat Carmageddon sedan det var nytt.
Synd att konsoler envist bojkottar vissa spelkontroller.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser fram emot oerhört, hoppas de inte misslyckas brutalt som Takedown: Red Sabre.

Inaktiv

Grymt! Det ska bli riktigt roligt att få börja spela Carmageddon igen ^^

Lirar Carmageddon på min mobil titt som tätt (horribel styrning precis som det var när det begav sig) att ta en kurva utan att dundra rakt fram eller få stoppsladd är omöjligt haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ska helt klart införskaffas!

Dock inte innan det släpps. Aldrig gillat att betatesta spel.

Medlem

Första spelets demo var bäst körde sönder det. Det var på tid vilket gjorde det bättre en orginalet tyckte jag då. Jag fick upp ögonen på FF pågrund av detta spel!

Skrivet av Alienshade:

Första spelets demo var bäst körde sönder det. Det var på tid vilket gjorde det bättre en orginalet tyckte jag då. Jag fick upp ögonen på FF pågrund av detta spel!

Kommer ihåg det, man hade väl bara några minuter på sig att testa

Kommer ihåg bulldozern med GOTCHA skrivet i skopan haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av Pålis:
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Pålis:

Varför släpps inte Carmageddon på konsoll och med analog styrning, det var hemskt att köra på pc med den vidriga digitala styrningen.

Jag kör aldrig med digital styrning på pc när jag racear.

Till skillnad från konsoll kan man använda vilket syrdon man vill som tex joystick, ps3 kontroll, wii remote, 360 controll, razer hydra och fler rattar än alla konsoller någonsing har kunnat använda.

Pluss att nuvarande konsollerna har vidrigt dålig grafik och låg upplösning.

Ja eller hur! Jag satt med ratt, joystick och handkontroll ( mus KB också förstås ) på min PC redan på 90-talet. Jag pluggade även in mitt voodoo2 kort i min tjockTV ( Jag hade TV på den tiden ) Yay "big picture" ;), ( Jag spelade Half life och quake2 i soffan med trådlöst mus & kb ) Handkontroll eller ratt till dom spel som det passade bäst självklart!

Argumenten och frågeställningarna från vissa i dagens läge år 2013 är förbluffande!

Extrem ignorans....

Extrem ignorans stämmer inte, extrem okunnighet stämmer bättre för när man lirade pc som mest var nä Doom, Quake mm kom och då var man helt ointresserad av bilspel och fick låna Carmageddon av en kompis och det var det enda bilspelet man gillade under många år,

man körde Carmageddon med t bord och hade ingen koll alls på bilspels styrningsalternativ.
Nuförtiden lirar man mest konsoll och eftersom Carmageddon är ett simpelt men kul bilspel så tycker man ju att det kunnat fixas till konsol.

Du vet att ignorans betyder okunnighet?

1
Skriv svar