Gör din kropp redo – för Xbox Fitness

Robot
Inaktiv
Gör din kropp redo – för Xbox Fitness

Om dom kan få in Arnold här med sin tyska brytning "Do it!" som personlig tränare. Samt Coleman med "Lightweight baby", då har Xbone möjligtvis förfört min plånbok åt ett annat håll.
"GET TO DA XBONE, YOU PS4"

Skön idé. Tror det är helt rätt väg att gå för inomhusträning. Interaktiv hjälp medans man tränar, vem behöver en PT då?

I'll be back.

Inaktiv
Skrivet av Uttern_:

Om dom kan få in Arnold här med sin tyska brytning "Do it!". Samt Coleman med "Lightweight baby", då har Xbone möjligtvis förfört min plånbok åt ett annat håll.
"GET TO DA XBONE, YOU PS4"

Skön idé. Tror det är helt rätt väg att gå för inomhusträning. Interaktiv hjälp medans man tränar, vem behöver en PT då?

I'll be back.

Håller med! Kan vara skönt att ha emellanåt de dagar man inte orkar fara till gymmet t,ex. Bara lite redskap sen kan man köra på

Medlem

Skulle behövas i mitt och många andras fall.

Medlem

Nude mode or GTFO.


signatur

// Peace

Medlem

En skrikande Batman skulle funka som PT!

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av Uttern_:

Om dom kan få in Arnold här med sin tyska brytning "Do it!". Samt Coleman med "Lightweight baby", då har Xbone möjligtvis förfört min plånbok åt ett annat håll.
"GET TO DA XBONE, YOU PS4"

Skön idé. Tror det är helt rätt väg att gå för inomhusträning. Interaktiv hjälp medans man tränar, vem behöver en PT då?

I'll be back.

Håller med! Kan vara skönt att ha emellanåt de dagar man inte orkar fara till gymmet t,ex. Bara lite redskap sen kan man köra på

Exakt! Vi kommer inte ha tid eller lust att fara iväg till ett gym i lika stor utsträckning. Speciellt när vi har miljön i åtanke i större utsträckning. Kolla bara vart jobbmiljön är på väg.
Fler och fler chefer ser det som väldigt positivt att människor jobbar hemifrån, av flera olika anledningar. Lite tragiskt samtidigt.

Egentligen känns det som en uppgraderad spegel på gymmet. En spegel som faktiskt hjälper dig. Inte bara för alla spännisar. Vore kul om den kunde märka när man stod och flexade sig och sa något skoj

Medlem
Inaktiv

Hur fungerar det för oss som inte kan skaffa en Guld-prenumeration till Xbox One förrän till våren när den släpps här? Eller räcker med med att man bara har Xbox Live Guld kanske?

Medlem

Riktigt smart faktist.

Medlem

Det kommer ju sluta med att man sitter i soffan med en kall och tittar på när hon blondie tränar..

Medlem
Medlem

Tip, ut och röra på sig funkar alltid annars.
20min vardagsmotion t.o.m. räcker bra långt.

Dock är det ju ganska imponerande med tekniken , kunna mäta pulsen m.m med kameran.

Borde ingen prata lite mer om att det är en tjej? Jag menar, detta brukar ju vara debatt här på FZ nu för tiden. Orka vänta tills söndag liksom...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv

How about att inte kommentera alls om man inte är intresserad ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av halomaki:

Nude mode or GTFO.

Är du ett troll eller är du seriös?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Det kommer ju sluta med att man sitter i soffan med en kall och tittar på när hon blondie tränar..

Det känns ju inte alls lite creepy..


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Jag förstår inte vad som är så jävla roligt med en blondin som har bröst och en röv som tränar - har ni precis upptäckt att det finns tjejer eller? Ja, då syftar jag på era fjantiga kommentarer (halomaki och elPresidente) som inte tillför någonting utan bara känns väldigt barnsliga och onödiga. Och ja, jag tänker fortsätta störa mig på sånt för det är så tröttsamt att det inte kan finnas en bild på en tjej eller en video där en tjej medverkar utan att det kommer kommentarer som dessa. Skulle ni sagt samma sak om det bara hade varit en kille med? Jag förstår att ni inte är homosexuella men jag förstår fan inte behovet av att sitta och kommentera på de vis som ni gör heller. Tycker ni att ni är roliga? Eller är ni så kåta att så fort ni ser en tjej i något sammanhang så MÅSTE "Nude mode or GTFO" eller säga något skumt om att ni bara kommer sitta i soffan med en kall och kolla på blondie när hon tränar?

WTH IS WRONG WITH THIS WORLD.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av elPresidente:

Det kommer ju sluta med att man sitter i soffan med en kall och tittar på när hon blondie tränar..

Det känns ju inte alls lite creepy..

Här var man proper

Ärligt talat så finns det ju en anledning varför blondie är med i detta spel. Hon har 100 gånger större chans att få mig att röra på mig än om Nadzeya Ostaptjuk stått och härjat på tvn!

Medlem
Skrivet av Nowly:

Jag förstår inte vad som är så jävla roligt med en blondin som har bröst och en röv som tränar - har ni precis upptäckt att det finns tjejer eller? Ja, då syftar jag på era fjantiga kommentarer (halomaki och elPresidente) som inte tillför någonting utan bara känns väldigt barnsliga och onödiga. Och ja, jag tänker fortsätta störa mig på sånt för det är så tröttsamt att det inte kan finnas en bild på en tjej eller en video där en tjej medverkar utan att det kommer kommentarer som dessa. Skulle ni sagt samma sak om det bara hade varit en kille med? Jag förstår att ni inte är homosexuella men jag förstår fan inte behovet av att sitta och kommentera på de vis som ni gör heller. Tycker ni att ni är roliga? Eller är ni så kåta att så fort ni ser en tjej i något sammanhang så MÅSTE "Nude mode or GTFO" eller säga något skumt om att ni bara kommer sitta i soffan med en kall och kolla på blondie när hon tränar?

WTH IS WRONG WITH THIS WORLD.

Hoppsan, vad seriöst det här blev. Lugna ner dig nu och nyp en kall du med!

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår inte vad som är så jävla roligt med en blondin som har bröst och en röv som tränar - har ni precis upptäckt att det finns tjejer eller? Ja, då syftar jag på era fjantiga kommentarer (halomaki och elPresidente) som inte tillför någonting utan bara känns väldigt barnsliga och onödiga. Och ja, jag tänker fortsätta störa mig på sånt för det är så tröttsamt att det inte kan finnas en bild på en tjej eller en video där en tjej medverkar utan att det kommer kommentarer som dessa. Skulle ni sagt samma sak om det bara hade varit en kille med? Jag förstår att ni inte är homosexuella men jag förstår fan inte behovet av att sitta och kommentera på de vis som ni gör heller. Tycker ni att ni är roliga? Eller är ni så kåta att så fort ni ser en tjej i något sammanhang så MÅSTE "Nude mode or GTFO" eller säga något skumt om att ni bara kommer sitta i soffan med en kall och kolla på blondie när hon tränar?

WTH IS WRONG WITH THIS WORLD.

Hoppsan, vad seriöst det här blev. Lugna ner dig nu och nyp en kall du med!

Det handlar för mig inte om att vara proper. Jag ser kvinnor och män som mer än "bara" ett runkobjekt. Det handlar inte om att vara seriös eller inte. Utan att man kanske tröttnar på kommentarer som dina varenda gång en tjej är med på bild eller en video i något sammanhang.

Okej att man kan tycka att någon är snygg osv. men sättet du uttryckte det på var bara osmakligt. Vad spelar det för roll om hon nu blondie skulle ha 100 gånger större chans att få dig att röra på dig än Nadzeya Ostaptjuk, eftersom du ändå bara skulle sitta i en soffa och glo på blondie istället för att röra på dig?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Pålis:

How about att inte kommentera alls om man inte är intresserad ?

Man kan vara intresserad, läsa artikeln, kolla filmen, sedan tycka "nej fyfan" ?

Skribent
Skrivet av ThreeZool:

Hur fungerar det för oss som inte kan skaffa en Guld-prenumeration till Xbox One förrän till våren när den släpps här? Eller räcker med med att man bara har Xbox Live Guld kanske?

Jag antar att vi också kommer få prova på en månad utan kostnaden för själva Xbox Fitness, annars är det dålig stil. Tyvärr har jag inga specifika detaljer just nu så vet inte hur de tänker.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

the girl brought me here

dmn
Medlem
Skrivet av Jormun:

the girl brought me here

Samma här.

Skribent
Skrivet av Vincent_graymore:

Borde ingen prata lite mer om att det är en tjej? Jag menar, detta brukar ju vara debatt här på FZ nu för tiden. Orka vänta tills söndag liksom...

Jag antar att du menar Arnroths krönikor om sexism i spel? I sådana fall får du gärna förklara hur kvinnor i Xbox Fitness är relaterat till de diskussionerna.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Nowly:

Jag förstår inte vad som är så jävla roligt med en blondin som har bröst och en röv som tränar...

Tycker ni att ni är roliga? Eller är ni så kåta att så fort ni ser en tjej i något sammanhang så MÅSTE "Nude mode or GTFO" eller säga något skumt om att ni bara kommer sitta i soffan med en kall och kolla på blondie när hon tränar?

WTH IS WRONG WITH THIS WORLD.

Felet som jag ser det är ditt hat mot kvinnor och skämt.

Jag ser inget fel med att dom valt en attraktiv kvinna till spelet och ser heller inget fel med att någon skämtar om att sitta med en öl och titta för det är inte långt ifrån sanningen.
Vi som tränar gör det inte framför en TV där man tittar på en söt, svettig tjej i tajta kläder.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Jag förstår inte vad som är så jävla roligt med en blondin som har bröst och en röv som tränar...

Tycker ni att ni är roliga? Eller är ni så kåta att så fort ni ser en tjej i något sammanhang så MÅSTE "Nude mode or GTFO" eller säga något skumt om att ni bara kommer sitta i soffan med en kall och kolla på blondie när hon tränar?

WTH IS WRONG WITH THIS WORLD.

Felet som jag ser det är ditt hat mot kvinnor och skämt.

Jag ser inget fel med att dom valt en attraktiv kvinna till spelet och ser heller inget fel med att någon skämtar om att sitta med en öl och titta för det är inte långt ifrån sanningen.
Vi som tränar gör det inte framför en TV där man tittar på en söt, svettig tjej i tajta kläder.

Amen!

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Vincent_graymore:

Borde ingen prata lite mer om att det är en tjej? Jag menar, detta brukar ju vara debatt här på FZ nu för tiden. Orka vänta tills söndag liksom...

Jag antar att du menar Arnroths krönikor om sexism i spel? I sådana fall får du gärna förklara hur kvinnor i Xbox Fitness är relaterat till de diskussionerna.

Behövs inte, andra har redan skrivit tillräckligt. Men om du ändå inte förstår relationen till detta så är jag för tillfället ingen som orkar förklara.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Skribent
Skrivet av Vincent_graymore:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Vincent_graymore:

Borde ingen prata lite mer om att det är en tjej? Jag menar, detta brukar ju vara debatt här på FZ nu för tiden. Orka vänta tills söndag liksom...

Jag antar att du menar Arnroths krönikor om sexism i spel? I sådana fall får du gärna förklara hur kvinnor i Xbox Fitness är relaterat till de diskussionerna.

Behövs inte, andra har redan skrivit tillräckligt. Men om du ändå inte förstår relationen till detta så är jag för tillfället ingen som orkar förklara.

Nä jag förstår faktiskt inte, så vill du föra en konstruktiv dialog får du förklara hur du tänker.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

12
Skriv svar