Snabbt går det i ny film från Forza Motorsport 5

Robot
Snabbt går det i ny film från Forza Motorsport 5
Medlem
Snabbt går det i ny film från Forza Motorsport 5

Tire-heat verkade inte funka.


signatur

Jäh!

Inaktiv

Har hört att MS ska göra ett nytt Project gotham racing, det var ju ett antal år sen 4an kom, hoppas det stämmer för pgr bilspelen är riktigt bra.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Har hört att MS ska göra ett nytt Project gotham racing, det var ju ett antal år sen 4an kom, hoppas det stämmer för pgr bilspelen är riktigt bra.

Förutom att det brummar på i 30 FPS.
För att kommentera filmen så ser jag tyvärr ingen jätteskillnad från Forza 4 tyvärr.

& jag skjuter någon om nya VW bubblan inte är med i spelet

Medlem

Är det här next-gen? De har ju visserligen tid att skruva upp reglagen, och fixa bort pop-upen.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

hatar verkligen pilarna som visar hur man åker...

Medlem

Tycker också det är B med lättaste nivån med ledpilar för optimal väg..

Sedan jättefusk att växla vy - det skall va förarplatsvy bara. Det ger bästa känslan också så man kan reagera med ryggraden att justera ratten.

Men alltid kul med lite video.

Medlem

Ser väl bra ut. Men det är garanterat en ai förare som kör i filmen.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av FragMa:

hatar verkligen pilarna som visar hur man åker...

går ju att ta bort


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av FragMa:

hatar verkligen pilarna som visar hur man åker...

går att ta bort som föregående talare sa.
Forza 3 var mitt första bil spel och jag var jävligt kass på de (spelade de typ bara för att ha kul)
Forza har mycket olika settings för nybörjare, vilket gör det extremt kul för en noob/sjuåring att spela och en person som gillar realistiska racing spel (om man har all hjälp av). Forza har lyckats bra med att göra ett välkomnande racing spel för alla, det hjälper en verkligen att utvecklas och bli bättre och bättre. samtidigt som det är ett väl polerat racing spel med fett skön kör känsla, mycket trevliga banor, passande musik och bra fysik

Medlem

Bara att beställa Xbox One från US, att sitta och vänta på att det ska komma till Sverige i månader i en öppen globaliserad värld är efterblivet. Visst miljön är på väg utför men vi har extremt effektiva transporter det kan lugnt konstateras.

Inaktiv
Skrivet av Gameboy:

Bara att beställa Xbox One från US, att sitta och vänta på att det ska komma till Sverige i månader i en öppen globaliserad värld är efterblivet. Visst miljön är på väg utför men vi har extremt effektiva transporter det kan lugnt konstateras.

Du kan ju fixa en maskin från England eller snacka med butikspersonal på dom svenska Game butikerna för dom ska tydligen fixa några maskiner från England till Sverige.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Kommer 190e att vara med? inte första gången man köpt en ny konsol pga den bilen ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

next gen my ass

1
Skriv svar