Medlem
Svenska guilds

Finns det några aktiva svenska guilds?
Skulle jätte gärna vilja joina.

Medlem

Vet att det finns minst 2 aktiva på Ordersidan på Karak- Azgal. En som heter Familjen och den andra heter Order of sweden de är dom jag vet om

Medlem

Haha ..."Familjen", det var ett roligt namn.

Dem har jag aldrig sett ingame, men order of sweden har jag sett ett par gubbar ifrån. Annars är det internationella guilder som är mest aktiva, typ Disorder, Radiant Knights och Blood. Samt en hel hög italienska och spanska gillen.

Finns inga svenska gillen som är stora och aktiva idag tyvärr.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Familjen har/hade iallafall för en månad sen ett gäng som rerollade destro på Karak-Norn.

Annars finns Dreamcore på Karak-Norn destro.

Order sidan har SveaUlvar, SveaRike (tror jag de heter)

Medlem

Familjen som tidigare nämnts är en trevlig samling, annars finns "The Valour Legion" som jag spelar i. Den är dock internationell, spelar order.

Glömde nästan Pax Mortis, en sammanslagning av två av eltharions bästa guilder; Death Watch och Death Company. Även den internationell och order, den återfinns i vår nya allians: "Warcamp express".


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kom på en sak V1ctory, vilka är Libertalia förut Exodus?

Ska de vara bra, eller bara värsta sortens forumtrolls?

Medlem

De är fega, trollande forummuppar som använde sina wildcards för att lättare kunna döda kungen på norn. Döda och avsluta med en /taunt så blir vi tidigare eltharionspelare glada. (Min guild har börjat lvla några witch elves på norn med ett ganska specifikt mål.)

*MORR*


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jo... anade det. Inget imponerande alls.

Vill snart wildcarda från Norn, förmycket destro.

Medlem

Ganska deprimerande faktiskt. Det finns bara två aktiva engelska EU servers kvar, men hur Mythic/GOA än vrider och vänder på det, så verkar det aldrig bli rätt i slutändan.

Well nu är det LotRO som gäller för mig, så lycka till i Warhammer.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Kan man wildcarda från Norn till azgal om man vill?

Medlem

Det tror jag, men de borde vara fritt med destro till azgal och order till Norn. - eller stopp på andra hållet.

Medlem

Ok, undrade om det var säkert då jag skickade ett mail om att få min norn karaktär flyttad till azgal, men de sa att det inte gick och nämde inget om wildcard flytt.

Medlem

Fråga CSR om en wildcard flytt, spelar du order föresten?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tror det ska mycket till om de ska spä på obalansen, dvs order från Norn till Azgal och destro från Azgal till Norn

1
Skriv svar