Ny Nintendo Direct imorgon

Inaktiv
Ny Nintendo Direct imorgon

Det är precis lika fattigt med spel till Wii U. Finns inget vettigt att använda den här skit-konsolen till - alls.

Skrivet av Segas:

Det är precis lika fattigt med spel till Wii U. Finns inget vettigt att använda den här skit-konsolen till - alls.

Jo jag har min som musmatta och skärbräda. Du kan faktiskt också ha den som bokstöd.

Inaktiv
Skrivet av pierre.fransson:
Skrivet av Segas:

Det är precis lika fattigt med spel till Wii U. Finns inget vettigt att använda den här skit-konsolen till - alls.

Jo jag har min som musmatta och skärbräda. Du kan faktiskt också ha den som bokstöd.

Bra idé! Just nu fungerar min som en dammsamlare och underlägg till dotterns teckningar.

Snacka om stolpskott till konsol...

Medlem

Jaså? Har två spel jag knappt hunnit spela än liggandes och på torsdag släpps Wind Waker HD. Sen är den en hel del annat i höst också. Fattar inte riktigt varför ni köpt en Nintendokonsoll om ni inte gillar Nintendospel.

Skrivet av Zappa:

Jaså? Har två spel jag knappt hunnit spela än liggandes och på torsdag släpps Wind Waker HD. Sen är den en hel del annat i höst också. Fattar inte riktigt varför ni köpt en Nintendokonsoll om ni inte gillar Nintendospel.

Det gör vi men det finns inga, Om du inte missat det så har maskinen redan varit ute 1 år. Enda spelet som är något att ha är new super mario bros. Är man i vår ålder så handlar det om nostalgi känsla och inte barnspelen vi vill åt. Nöjer man sig med lego spel och annat trams så finns det klart ett litet litet större bibliotek.
Zelda är bara korkat att räkna för det är ett gammalt spel som dom flesta redan har spelat. Det bjuder heller inte på något nytt eller särskillt bättre grafik. Tror du vi hade köpt konsolen om man haft facit i hand? Varför tror du den säljer så dåligt? Man har provat lägga ut den på blocket men den verkar ha pesten, ingen vill ens svara på annonsen, nästan som att folk tror dom ska få virus på sin dator.

Medlem

Ok. Hett tips till nästa gång. Köp inte en konsoll innan det finns tillräckligt med spel du vill spela.
Jag är helt nöjd med min iaf.

1
Skriv svar