Spana in ångestfyllda filmer från Dark Souls II-betan

Robot
Spana in ångestfyllda filmer från Dark Souls II-betan
Medlem
Spana in ångestfyllda filmer från Dark Souls II-betan

Så filmerna ligger kvar, de har inte varit snabba att få bort dom.

men men ser trevligt ut, jobbigast är dock att se en spelare som kart tydligt vet hur spelet funkar, men är otroligt dålig och vågar inte göra något. Ganska jobbigt att se på.

Medlem

Hoppas de har server som i demon's souls istället för p2p som i dark souls... visst att på pc versionen kunde man fixa network rätt bra men på konsolerna var det hemskt vid release

Medlem
Skrivet av koleny:

Hoppas de har server som i demon's souls istället för p2p som i dark souls... visst att på pc versionen kunde man fixa network rätt bra men på konsolerna var det hemskt vid release

De har redan bekräftat att denna gång kommer de använda servrar, och inte P2P. Första beta testet denna video är ifrån är för att testa online biten.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av koleny:

Hoppas de har server som i demon's souls istället för p2p som i dark souls... visst att på pc versionen kunde man fixa network rätt bra men på konsolerna var det hemskt vid release

De har redan bekräftat att denna gång kommer de använda servrar, och inte P2P. Första beta testet denna video är ifrån är för att testa online biten.

Grymt! Har inte riktigt haft tid och läsa på om spelet ännu, men det här var ju bara bra nyheter! Dark souls 2 kommer ju bli guld!

Medlem

Vänta, är Betan igång..? fan, antar man inte blev utvald, eller finns det fortfarande hopp?

Edit:

Såg den ska börja 12e oktober, som jag hade fått för mig någonstans i bakhuvudet, så får väl hålla mina tummar att man får va med.


signatur
Medlem

Ge mig ge mig ge mig..... GEEEEE MIIIIIIG NUUUUUUUUUUU

Medlem

Oh yes. Ser fram emot att spela igenom tvåan på samma sätt som ettan: 100% offline.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nemo:

Oh yes. Ser fram emot att spela igenom tvåan på samma sätt som ettan: 100% offline.

Jag gillar coop bara för man kan spela med vänner T__T

Verkar som jag är den enda som har lust att spela D2 med vänner bara pågrund av den anledningen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

I princip samma spel en tredje gång alltså? Det ser it att vara VÄLDIGT mycket som är återanvänt. Nog för att jag gillade både demons souls och dark souls, men jag tycker de kunda ta ut svängarna lite mer. De lär ju sitta på en hel del extra cash...

Moderator | Testpilot
Skrivet av MrMadMan:

I princip samma spel en tredje gång alltså? Det ser it att vara VÄLDIGT mycket som är återanvänt. Nog för att jag gillade både demons souls och dark souls, men jag tycker de kunda ta ut svängarna lite mer. De lär ju sitta på en hel del extra cash...

Vad ska ändras då? Jag tycker spelet ser bra ut och hade men ändrat för mycket hade det inte varit ett "Dark Souls spel". Ganska säker på att det finns myckte fina nyheter i spelet som de inte vill spoila utan låta folk få upptäcka själva.

Kan man likaväl börja klaga på:

Battlefield
Call Of Duty
Need for Speed
AssCred

Samma saker där helatidne också, men oj visst det är ju skillnader på det flesta spelen som gör dem unika...!

Demon Souls och Dark Souls må ha vissa saker som i grunden är samma men spelen är otroligt olika, dessutom är Dark Souls 2 en uppföljare och hela poängen (annat än att lägga in lite nya saker) ska spelet vara likt originalet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Nemo:

Oh yes. Ser fram emot att spela igenom tvåan på samma sätt som ettan: 100% offline.

Jag gillar coop bara för man kan spela med vänner T__T

Verkar som jag är den enda som har lust att spela D2 med vänner bara pågrund av den anledningen.

Jo, jag brukar vanligtvis köra coop jag med.

Men Dark Souls är för mig ett rent single player-spel, där en stor del av utmaningen är att klara av det helt på egen hand - då blir spelet fantastiskt bra. Tycker det blir lite för enkelt när man får hjälp av andra helt enkelt.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

I princip samma spel en tredje gång alltså? Det ser it att vara VÄLDIGT mycket som är återanvänt. Nog för att jag gillade både demons souls och dark souls, men jag tycker de kunda ta ut svängarna lite mer. De lär ju sitta på en hel del extra cash...

Håller med om att det är väldigt likt ettan, men det är tydligen en hel del ändringar under skalet som gör att det känns riktigt intressant...

Dark Souls 2 Gameplay: How Much Has Changed?

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av MrMadMan:

I princip samma spel en tredje gång alltså? Det ser it att vara VÄLDIGT mycket som är återanvänt. Nog för att jag gillade både demons souls och dark souls, men jag tycker de kunda ta ut svängarna lite mer. De lär ju sitta på en hel del extra cash...

Håller med om att det är väldigt likt ettan, men det är tydligen en hel del ändringar under skalet som gör att det känns riktigt intressant...

Dark Souls 2 Gameplay: How Much Has Changed?

Och ettan var i sin tur väldig lik demon's souls. Men som det sagts i tråden så kan man inte ändra för mycket för då försvinner det unika som spelet har. Och som dom säger i videon du länkat så verkar de finslipa allt som var lite "meh" i de tidigare spelen och gör det tightare helt enkelt. Det är helt ok tycker jag för det finns inget spel som liknar souls serien, då får det vara likt (enligt mig dvs )

Medlem

ENB och a german spy har båda lagt upp filmer på youtube där dom går igenom lite om vad som förändrats, var rätt så intressant!

1
Skriv svar