Beyond: Two Souls censureras

Medlem
Beyond: Two Souls censureras

Jag tror knappast någon 16-åring ens vet vad Beyond: Two Souls är och det känns som ett spel som inte har den målgruppen i åtanke och därför känns den här censuren enligt mig väldigt underlig...

Medlem

Walmart m.fl. säljer inte spel som har adult-rating. Så censuren är nog väldigt vettig

Medlem

Bara att köpa en eu och en usa så har man våld i den ena och porr i den andra iofs står det 18 i bilden ovan...........hmmm

Medlem

Men jag vill ju se naket!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Defon:

Jag tror knappast någon 16-åring ens vet vad Beyond: Two Souls är och det känns som ett spel som inte har den målgruppen i åtanke och därför känns den här censuren enligt mig väldigt underlig...

Jag körde fahrenheit när jag var 16 så vet inte om jag håller med dig.

Inaktiv

Kortfattat: censur är lika skrattretande som Battlefield 3.5 (BF4)!

Medlem

Varför inte låta parental controls i konsolerna avgöra vad som visas, ställ in åldern på ungarna bara......

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Defon:

Jag tror knappast någon 16-åring ens vet vad Beyond: Two Souls är och det känns som ett spel som inte har den målgruppen i åtanke och därför känns den här censuren enligt mig väldigt underlig...

Älskade Fahrenheit i den åldern! Men visst, majoriteten är nog inte skitintresserade.

Medlem
Skrivet av Defon:

Jag tror knappast någon 16-åring ens vet vad Beyond: Two Souls är och det känns som ett spel som inte har den målgruppen i åtanke och därför känns den här censuren enligt mig väldigt underlig...

Tror att det finns en hel del människor som är 16 år eller yngre som vill och kommer att spela detta spel.

Medlem

*insert random whine*

Kommer ändå köpa det.


signatur

Nämen!

Medlem

Var rädd där ett tag att jag skulle få spela ett våldsamt porrspel.
Men censuren var framme igen och räddade dagen. Nu kan jag sova gott i natt och behöver inte oroa mig för att bli en mördare i lädertrosor...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Defon:

Jag tror knappast någon 16-åring ens vet vad Beyond: Two Souls är och det känns som ett spel som inte har den målgruppen i åtanke och därför känns den här censuren enligt mig väldigt underlig...

Är du och 16 andra cyniska 30-åringar eller vad? Jag är 17, och har förhandsbokat Beyond. När jag var 15 köpte jag Heavy Rain efter ha hört om det på Fz och tycker att det är det bästa spel jag någonsin spelat. Det fick mig att spela igenom spelet i nästan en sittning och att gråta. Jag har spelat om det 2 gånger till efter det om inte 3. Dessutom kollade jag på playhroughs av fahrenheit när jag var 13-14, your point again?..

Medlem

Jag trodde Cage ville göra ett vuxet spel.

Medlem

Gillar det står 18 på bildomslaget

Medlem
1
Skriv svar