Vinn ett 60 dagar WAR gamecard

Medlem
Vinn ett 60 dagar WAR gamecard

Grattis till @WildThing
(=))

:O[ia=16234]:D


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Är tävlingen slut?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

De undrar jag också .p

Inaktiv

Eller så var det bara ett skämt.

Medlem

Det betvivlar jag..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Naj har bara segat ^^
Och funderat på vem som ska få den... kan väl ge mitt svar imorrn skriver här och den som vann får PM med koden.


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Bwaha, tackar och bockar. Kan posta vad jag skrev för den nyfikne

"Jaså kamrat, jag ser att ännu en förlorad själ har funnit sig till min elds ljus. Jag har hört från vissa källor att du besitter en mindre skatt och söker värdiga att ge denna skatt till. Jag ska allt berätta dig en historia. En historia om funnen kärlek och om förlorad kamratskap. Så sätt dig ner vid lägerelden och ta dig lite svampöl så ska jag förtälja dig något du sent kommer glömma.

Det var en ung man, vid namn Vildis. Det tedde sig så att Vildis gillade att spendera sin tid i Warhammer världens krigsbelägrade marker. Tyvärr tog kriget ut sin rätt på den stackars mannen, han saknade lust att kriga för högalvernas syften och försvann ut i vildmarken för att vila upp sig. Han förväntade sig inte att återvända utan ville bara ha ett lugnt liv ifrån krigens hetta. Ingen hörde av honom på ett halvår.

Detta var tills en mystisk kraft vid namn Mythic utropade ett krigsrop! Alla som kunde var välkomna tillbaka till krigets fasor under en limiterad period. Detta kan tros som ett ganska korkat beslut, vem skulle vilja att valfritt återvända till krigets fasor? Men Vildis fick snabbt ord om att många av hans vänner dragits ut i kriget av egna personliga orsaker. I sin rädsla för att förlora dessa i mörkrets krafter trädde Vildis återigen på sig sin krigardress för att hjälpa sina kamrater.

Rädd för sin barm trädde han försiktigt med sina kamrater in i strid. Vildis kände dock återigen blodlusten, något han försökt undvika i mången tid. Men det var något annorlunda men denna lusten, det är något som inte var som han mindes. Han fylldes av kraft och energi, något hade förändrats i antingen honom eller resten av världen. Denna blodstörst fick honom att må bra, att kämpa hårdare än tidigare för att nå dem högre rankerna där ljusets största hjältar fanns.

Det tedde sig så att i sin period borta från mörkret så hade Vildis träffat vad som kan beskrivas som sin andra hälft. Vi kan kallaa henne för Ammbo för historiens skull. Vildis återvände till henne och berättade om den nya drivkraften som fanns i slagsfältet, om allt det fantastiska dem kunde uppleva tillsammans medans dem slogs mot mörkrets krafter. Övertalad följde Ammbo med Vildis ut i strid, och likaså hon drogs med i slaget för det ljusa.

Tyvärr tedde det sig att Vildis kompisar ledsnade på krigets fasor en efter en och försvann från fältet. Kvar fanns endast det krigiska paret kvar. Men tillsammans skulle dem strida mot mörkret. Tyvärr tar där historien ännu en mörk vändning. Vildis blev tillfångatagen av svartalverna som förde honom till ett mörk land han inte kände igen. Ammbo hade ingen chans att jaga sin partners tillfångatagare. När svartalvernas läger blev förstört av ett krigsband av Chaos bestar. Dessa hade dock inget intresse av att släppa en högalv fri, utan lämnade honom inlåst i sin bur i det förstörda lägret. Ammbo har tyvärr än så länge inte hittat alvernas läger, utan fortsätter sitt eviga sökande.

Jag vet vart denna Vildis sitter. Och jag vet även att skatten du erbjuder är den nyckel som kan sätta Vildis fri från sin fångenskap och återförena honom med sin älskade. Valet ligger i dina händer!

Översättning: Spelade War, lade ner, träffade tjej, polare började spela igen, testade igen och började spela igen, drog med sig tjejen, kompisar slutade, jag fick slut på tid, tjejen fortsätter ändå, har tyvärr lite för tajt ekonomi för att kunna fortsätta just nu."


signatur

Videomupp

Medlem

Du förtjänade det till 110%.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tackar tackar, dock märker man nu i efterhand att man skriver grammatikt som en jävla kratta O_o Jaja, skrev det lite i all hast så får skylla på det.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar