Super Mario 3D World – rörmokaren säger mjau

Robot
Super Mario 3D World – rörmokaren säger mjau
Skribent
Super Mario 3D World – rörmokaren säger mjau

Tycker det ser rätt bra ut, men måste de ha banor i 2D? De har ju redan ett helt spel fyllt med sånna!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

såg mäkta charmigt ut


signatur

always use the nubs for cover

Mjaaaauuu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hur ser 1D ut?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Måste faktiskt säga att spelet ser väldigt roligt ut. Men det kanske är bara pågrund av musiken!

Frågan är ju om det kommer vara svårt...


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

*Rörmokaren

På flera ställen. Just fyi.

Medlem

Kommer sååååå ha det här vid release


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Skribent
Skrivet av prophetic:

*Rörmokaren

På flera ställen. Just fyi.

Seriöst... Jag har levt i en lögn. Tack


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ahh! Synd att man inte har Wii U för nya Mariospel är alltid roliga.

Medlem

Länken Förhandstitt – Super Mario 3D World =

Artikeln kunde inte hittas. Kontrollera adressen och försök igen, eller kontakta support.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Måste faktiskt säga att spelet ser väldigt roligt ut. Men det kanske är bara pågrund av musiken!

Frågan är ju om det kommer vara svårt...

Absolut sista banan i Mario 3dland var ganska svår.

Medlem

När konsolen trillar ner i pris blir det en Wii U. Nintendo 1'a-party spel är ju aldrig en besvikelse!

Medlem

försöker vrida på skallen på flera av banorna som visas då det är typ 2d fast i en sned vinkel obehagligt tyckte jag

Skribent
Skrivet av TROLL3T:

Länken Förhandstitt – Super Mario 3D World =

Artikeln kunde inte hittas. Kontrollera adressen och försök igen, eller kontakta support.

Fixat nu i alla fall, vad nu felet var.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Har varit lite skeptisk mot detta, då jag som många andra hellre hade sett ett nytt spel i Galaxy-stuk eller något helt nytt. Måste dock säga att det ser riktigt underhållande ut och ska jag vara ärlig för det faktiskt tankarna lite till Mario 64, som i alla fall jag tyckte var riktigt mysigt. Sedan är det alltid kul med alla nya gimmicks!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Det var ju extremt vackert.

Medlem

Klart att kattdräkten är über! Ser ut att var en skön mix av nytt och gammalt!

De kunde gott visat lite mer från flerspelarläget. Men det kommer nog det med.

MEG
Medlem

Måste sälla mig till skaran som anser att spelet ser mysigt ut, hoppas för Nintendo att spelet också är roligt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Klart att kattdräkten är über! Ser ut att var en skön mix av nytt och gammalt!

De kunde gott visat lite mer från flerspelarläget. Men det kommer nog det med.

Jag misstänker att flerspelar-läget inte är så bra. Såg en video på det från några som spela det på E3 och det såg irriterande ut. De längst fram kunde springa i förväg så de längst bak hamnade utanför skärmen och dog hela tiden p.g.a det.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Qn1f3:

Klart att kattdräkten är über! Ser ut att var en skön mix av nytt och gammalt!

De kunde gott visat lite mer från flerspelarläget. Men det kommer nog det med.

Jag misstänker att flerspelar-läget inte är så bra. Såg en video på det från några som spela det på E3 och det såg irriterande ut. De längst fram kunde springa i förväg så de längst bak hamnade utanför skärmen och dog hela tiden p.g.a det.

Tack för info! Hoppas bara att de har löst det på något vettigt sett, för den enda stora fördelen Nintendo har i nuläget är fantastiska flerspelarupplevelser med nära vänner i soffan. Får hålla tummarna inför detta, Mario Kart och Smash Bros.

MEG
Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Qn1f3:

Klart att kattdräkten är über! Ser ut att var en skön mix av nytt och gammalt!

De kunde gott visat lite mer från flerspelarläget. Men det kommer nog det med.

Jag misstänker att flerspelar-läget inte är så bra. Såg en video på det från några som spela det på E3 och det såg irriterande ut. De längst fram kunde springa i förväg så de längst bak hamnade utanför skärmen och dog hela tiden p.g.a det.

Det KAN vara ett läge där man kan/ska jävlas med varandra, isf så bådar det gott


signatur

Death is only the beginning

Medlem

http://kotaku.com/super-mario-3d-world-hands-on-512691686

Här är videon som jag såg. Jag tyckte det verka väldigt frustrerande att vara längst ner iaf, men ni får avgöra själv.

Medlem

Ser helt okej ut, det är bara två lite mer stressade spelare i fronten. Så blir det gärna i olika spelkonstellationer, man måste spela ihop sig och hitta någon form av kollektivt medvetande för att det ska bli behagligt att spela.

Så är det på New Super Mario Bros (och U) i alla fall, men det verkar som om bubblan får följa med denna gång också. Ser gärna att de slipar litet på det, men det såg inte helt oacceptabelt ut i alla fall.

1
Skriv svar