En första titt på Sniper Elite 3 och strider i öknen

Robot
En första titt på Sniper Elite 3 och strider i öknen
Medlem
En första titt på Sniper Elite 3 och strider i öknen

"Vehicle kill-cam" == Fordon som sprängs i slowmotion när de precis misslyclats med att one-shotta dig från 240 mils avstånd?

Medlem
Skrivet av Athaleos:

"Vehicle kill-cam" == Fordon som sprängs i slowmotion när de precis misslyclats med att one-shotta dig från 240 mils avstånd?

...wait what?

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:

"Vehicle kill-cam" == Fordon som sprängs i slowmotion när de precis misslyclats med att one-shotta dig från 240 mils avstånd?

Framtidens krig.

Medlem

Ett spel jag ser fram emot.

Medlem

Jag har sett gevär med .50 Cal och lite mer, men aldrig något litet gevär som skjuter högexplosiva pansarskott på den nivån

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag har sett gevär med .50 Cal och lite mer, men aldrig något litet gevär som skjuter högexplosiva pansarskott på den nivån

eller en skytt som klarar av att hålla de stabila siktet när han följer en bil som kör i minst 200 km/h i en kurvig dal....

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Gagoff:

Jag har sett gevär med .50 Cal och lite mer, men aldrig något litet gevär som skjuter högexplosiva pansarskott på den nivån

eller en skytt som klarar av att hålla de stabila siktet när han följer en bil som kör i minst 200 km/h i en kurvig dal....

Svårt men säkert möjligt, beroende på vinkel etc bla bla
Det var fortfarande inte det minst realistiska här

Medlem

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av wallde:
Skrivet av Gagoff:

Jag har sett gevär med .50 Cal och lite mer, men aldrig något litet gevär som skjuter högexplosiva pansarskott på den nivån

eller en skytt som klarar av att hålla de stabila siktet när han följer en bil som kör i minst 200 km/h i en kurvig dal....

Svårt men säkert möjligt, beroende på vinkel etc bla bla
Det var fortfarande inte det minst realistiska här

a jag känner att de kunde lagt lite mer tid på den traliern men spelet säljer sig själv antar jag

Inaktiv
Skrivet av Loltron:

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Om man siktar på tanklocket då?

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Loltron:

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Om man siktar på tanklocket då?

Då exploderar ju bara motorn, ska man spränga en bil måste man skjuta på bakluckan, sådäså!


signatur

Styret upp och däcken ner

Inaktiv
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Loltron:

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Om man siktar på tanklocket då?

Då exploderar ju bara motorn, ska man spränga en bil måste man skjuta på bakluckan, sådäså!

Hahaha!

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Loltron:

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Om man siktar på tanklocket då?

Det blir ett hål, och läcker ut bensin. Kolla på youtube på folk som skjuter på bilar, dessutom, även om det sker en explosion så är det av en mindre skala och det brinner mer än vad det smäller.

Medlem

Amen ni glömmer bort att actionlagen skiljer sig mot fysikens lag


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Varför insisterar de med att rulla ut de här konstiga titlarna?

Var är Evil Genius 2?!!!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Varför insisterar de med att rulla ut de här konstiga titlarna?

Var är Evil Genius 2?!!!

"I need to be here.... Ja... Zey must wörk 'arder"
Briljant spel

Medlem

Om det inte är nazisten som är skurken så är det ryssen och är det inte ryssen så är det ZOMGALQAEDAEVILMUSLIMSTAKINGOVERWOOOOORLD!

Varför kan man aldrig få döda muricans?

Medlem

Hm, inte ofta man ser Afrika-kampanjen i spelform numera. Senast var det väl COD2 och Medal of Honor Breakthrough (som borde få undertiteln "svåraste expansionen ever").

Hoppas de inkluderar Sicilien och Italien, har en mer intressant geografisk omgivning där

Medlem

Låter lovande, gillade tvåan väldigt mycket. Det jag hoppas dom fixar i detta är att det blir lite mer möjlighet att ta skott på långa avstånd (orginalet var lite begränsat på den fronten)

Medlem

Men gud vad ni klagar om allt..
Sniper Elite-serien är grymt bra och jag hoppas att tredje delen blir minst lika bra.

Avstängd
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Loltron:

Ett fordon exploderar av ett skott, exakt så det blir i verkligheten.

Om man siktar på tanklocket då?

Om du kikat på mythbusters så har dom ett avsnitt för att se om det fungerar att skjuta på tanklocket så en bil sprängs, och det dom kom fram till var att det går endast på filmer och i spel. Bilen exploderar inte av att skjuta på tanklock.

Avstängd
Skrivet av Athaleos:

"Vehicle kill-cam" == Fordon som sprängs i slowmotion när de precis misslyclats med att one-shotta dig från 240 mils avstånd?

Jag vill gärna se ett gevär som användes under andra världskriget som gick att använda sig av på 240 mils avstånd för att skjuta en annan snubbe.

Rätt överdrivet av dig

Ish
Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av Gagoff:

Jag har sett gevär med .50 Cal och lite mer, men aldrig något litet gevär som skjuter högexplosiva pansarskott på den nivån

eller en skytt som klarar av att hålla de stabila siktet när han följer en bil som kör i minst 200 km/h i en kurvig dal....

Sniper elite


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Athaleos:

"Vehicle kill-cam" == Fordon som sprängs i slowmotion när de precis misslyclats med att one-shotta dig från 240 mils avstånd?

Jag vill gärna se ett gevär som användes under andra världskriget som gick att använda sig av på 240 mils avstånd för att skjuta en annan snubbe.

Rätt överdrivet av dig

Haha visst är det överdrivet, men om du inte fattade det så får du skylla dig själv.

Jag kan min WW2-historia, det jag skickar en pik mot är hur fienden tenderar att träffa dig oavsett avstånd i Sniper Elite-spelen. Sedan så låter "vehicle kill-cam" som något dåligt att lägga utvecklingstid på.

1
Skriv svar