Premiär – Fragzone säsong 2!

Medlem

Underbart är kort
1h fz är en våt dröm. Ni gör spelvärlden vuxen på ett lekfullt sätt!
Bra jobbat och tack för ett kanonprogram!

Medlem

Kaffekopp och Fragzone är en gudomligt härlig kombination!

Flakmonkey

Det är underbart att se hur långt FZ har kommit de senaste åren. Kanonjobb på alla fronter och man blir ju stolt över att ha varit med på riktigt allvar under några härliga år

Medlem

Fantastiskt bra! Grym intervju med Thatgamecompany, som jag nu gillar mer än någonsin. Mycket bra raljering från Victor, det är så infernaliskt skönt att lyssna på alla funderingar och analyser ni gör. Tyckte att ljudet var lite dovare nu dock, men det kanske bara var jag och mina hörlurar.

Carry on!

Medlem
Skrivet av Vicachu:
Skrivet av devton:

Så en snabb fråga, du nämnde att GTA passar på konsol (trotts att du är PC man själv, +1 btw). Snabbt därpå säger du att GTA började på konsol? Jag har för mig att GTA 1 släpptes till PC först?

Skrivet av Paska:

Nä nu blir jag sådär gubbig igen.
Christer, GTA började INTE som ett konsolspel utan som ett PC-spel. Rätt ska vara rätt

Annars bra skit mina herrar.

Nu ska jag inte tala för Chrille egentligen, men mig veterligen släpptes väl det första GTA för PS1 och PC samtidigt? Jag spelade de första två på PlayStation, så mitt intryck är också att serien "hör hemma" som tv-spel. Men framförallt så fick ju GTA sitt stora, kommersiella mainstreamgenombrott med trean, som släpptes exklusivt för PS2 först.

GTA skapades och släpptes till MS-DOS först och portades sedan till Windows, Playstation och Gameboy Color. Och räknas som en bestseller och den slog stort kommersiellt. Även 2an kom först till pc faktiskt.

Medlem

Skönt att fragzone säsong 2 är tillbaka. Helt okej början, fast man kan önska "lite mindre dr.phil och lite mer snack om olika spel". Gärna lite fler spel test som ni gjorde med starcraft 2, när den kom.

Medlem

FZ Levererar som vanligt.
När ekonomi tillåter blir det givet att stödja med en prenumeration.

Medlem

Grym intervju med Thatgamecompany. Kul att man fick vara med i "Wall of Fame" ockå! Yey!

Medlem

Kan bara säga "spel är lek". Men, är lek dåligt? Leker vi inte hela tiden i huvudet på oss själva? Samt att spel är väl redan så mainstream det bara kan bli? Sluta gnäll och lek på för fan! Hur mycket lär vi oss inte genom att leka? KBK fö fan.

Medlem

Säger bara.... SUGOI ! ^o^)/


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Skriv svar