Green Day och Def Leppard till Rocksmith 2014

Robot
Green Day och Def Leppard till Rocksmith 2014
Medlem
Green Day och Def Leppard till Rocksmith 2014

Fick upp ögonen för Rocksmith nyligen, ser fram emot det och det kommer definitivt att bli ett köp. Däremot skulle jag önska mig lite mer metal låtar, vilket skulle öka motivationen ännu mer.

Kanske lite Led Zeppelin?

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Fick upp ögonen för Rocksmith nyligen, ser fram emot det och det kommer definitivt att bli ett köp. Däremot skulle jag önska mig lite mer metal låtar, vilket skulle öka motivationen ännu mer.

Jag har Rocksmith till PS3, det finns massor med metal låtar på PSN. Check it out

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Kanske lite Led Zeppelin?

Ja fasiken det vore helt klart bäst!

Medlem
Skrivet av Aidi:
Skrivet av Monstertarzan:

Fick upp ögonen för Rocksmith nyligen, ser fram emot det och det kommer definitivt att bli ett köp. Däremot skulle jag önska mig lite mer metal låtar, vilket skulle öka motivationen ännu mer.

Jag har Rocksmith till PS3, det finns massor med metal låtar på PSN. Check it out

Upplever att det är mycket Pantera, Judas Priest osv. när det kommer till metal. Det känns som mycket av det har varit med förut i bl.a. Guitar Hero och liknande. Skulle vilja se lite mer "moderna" band.

Vill bara tydliggöra när jag ändå är igång: Det är absolut inget fel på Pantera, Judas Priest eller old school metal för den delen.

Medlem

Detta blir mitt enda spelköp innan PS4 släpps, ska bli superkul att testa Rocksmith och damma av den elektriska guran på vinden! Rock on

Medlem

Såå, vad är vettigast, till PS3 eller PC? Läste om folk som klagade på lagg till PC om man inte har vettigt ljudkort. Har fasiken inte haft ett annat ljudkort än det som är på moderkortet på en herrans massa år ^^

Medlem

Ohh, X-kid! Bra val, en av Green Day's bästa sen Jesus of Suburbia.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Kanske lite Led Zeppelin?

kashmiir D:

1
Skriv svar