Garagebuggen fixad i GTA V

Robot
Garagebuggen fixad i GTA V

Gårdagens GTA Online-release innehöll även en laddning buggfixar.

#rockstar


Medlem
Garagebuggen fixad i GTA V

gött mos.

Medlem
Skrivet av Zero303:

gött mos.

Me' körv

Medlem

(Spoiler) Vet inte om det är en bugg men efter ett mission där man rekomenderas köpa Ifruit (vilket går bra ibörjan,) så ligger den aktien nu på 0kr, vet ej om det är en bugg eller dåligt köp

Medlem

@Gummii det är för deras servar är överbelastade, iFruit ligger på Bawsaq som är online marknaden, vilket gör att den inte heller funkar

Medlem

Så kanske dags då så man kan köra online. För då man hostar själv borde det inte vara så mycket för deras servrar att arbeta

Skrivet av pillveke:
Skrivet av Zero303:

gött mos.

Me' körv

och Pucko


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Även kallat raggarballe med svängdörr och en 08a.

Medlem
Skrivet av t3ch:

Även kallat raggarballe med svängdörr och en 08a.

Tre raggarballar, med svängdörr och en jävla massa blod!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Extremt lite buggar faktiskt. Det där försenade släppet kanske gjorde susen!

Medlem

PS3, har inte haft några problem alls, har garagen fulla med moddade lyxbilar!


signatur

Meep!

Hur definieras ospelbart av de 22 som röstat


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Phobo:

PS3, har inte haft några problem alls, har garagen fulla med moddade lyxbilar!

Garage-buggen gäller det garaget vid respektive Safe House - alltså inte de garagen som rymmer 4+ fordon.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hur definieras ospelbart av de 22 som röstat

De missade förmodligen delen där det står "solodel", och röstar baserat på deras upplevelse i Online-läget.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

KoP
Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hur definieras ospelbart av de 22 som röstat

22 pc användare som väntar på att det ska komma till deras format. Därav "ospelbart".

Medlem

Så, frågan är nu:

Om jag pimpar skiten ur en bil, kör den till garaget, går in och sparar, tar sedan bilen ut där ifrån och kör... krashar den och får rage, sen loggar jag in igen, finns bilen där då?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Så, frågan är nu:

Om jag pimpar skiten ur en bil, kör den till garaget, går in och sparar, tar sedan bilen ut där ifrån och kör... krashar den och får rage, sen loggar jag in igen, finns bilen där då?

Nej. En förstörd bil kommer alltid att förbli en förstörd bil.
Om du däremot lämnar den intakt bakom dig kommer den att bärgas bort, varpå du kan hämta ut den hos polisen.

Undantaget skulle vara om du laddar om din nuvarande sparfil till innan det momentet då du förstörde bilen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fyfan vad lack jag blir.. Patcha igår, spela och idag så startar inte min load... Ska testa installera om spelet nu och hoppas på det bästa.. Annars är det väl bara vänta tills nästa patch, för jag vägrar göra om 50% played..

Medlem

aldrig tröttnat så fort på ett gta spel som 5,an hmm konstigt

Medlem

Fortfarande är alla mina uppdrag jag har kvar låste och inte går det byta gubbe. Och online är rena skräpet. Finns bara en sak att göra efter världens längsta intro som jag nu sett 99 gånger.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Gummii:

(Spoiler) Vet inte om det är en bugg men efter ett mission där man rekomenderas köpa Ifruit (vilket går bra ibörjan,) så ligger den aktien nu på 0kr, vet ej om det är en bugg eller dåligt köp

Du har väntat för länge, man ska sälja direkt efter det är klart.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av totte1015:

Så, frågan är nu:

Om jag pimpar skiten ur en bil, kör den till garaget, går in och sparar, tar sedan bilen ut där ifrån och kör... krashar den och får rage, sen loggar jag in igen, finns bilen där då?

Nej. En förstörd bil kommer alltid att förbli en förstörd bil.
Om du däremot lämnar den intakt bakom dig kommer den att bärgas bort, varpå du kan hämta ut den hos polisen.

Undantaget skulle vara om du laddar om din nuvarande sparfil till innan det momentet då du förstörde bilen.

Online ska du kunna köpa bilförsäkring så vitt jag vet. Då får du pengar för bilen om du pajar den.

Medlem
Skrivet av Gummii:

(Spoiler) Vet inte om det är en bugg men efter ett mission där man rekomenderas köpa Ifruit (vilket går bra ibörjan,) så ligger den aktien nu på 0kr, vet ej om det är en bugg eller dåligt köp

Du rekommenderas att INTE köpa. Han säger ju håll koll på marknaden...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Mhmm. Var e´fixen om den sketdåliga Body armorn då?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Tycker också detta kan vara garagebuggen: Man köper en bil men använder man den och blir av med den när man kör till ett uppdrag så hamnar den i polisgaraget. Tyvärr kan man bara hämta ut den två gånger. Helt kocko att nåte ihop pengar för att köpa bilar att uppgradera. Hur tänkte Rockstar där?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av ruva:

Tycker också detta kan vara garagebuggen: Man köper en bil men använder man den och blir av med den när man kör till ett uppdrag så hamnar den i polisgaraget. Tyvärr kan man bara hämta ut den två gånger. Helt kocko att nåte ihop pengar för att köpa bilar att uppgradera. Hur tänkte Rockstar där?

TVÅ ÅR SENARE! haha jävla lirare, bra bump! =D

1
Skriv svar