innehållsförteckningen

Medlem
innehållsförteckningen

önskar att innehållet på vänster sida vore i olika färger eller storlek eller på nåt sätt skiljer sig från omkringliggande text då det skulle vara lättare att hitta den del man vill till fortare och lättare. Nu är allt bara grått och bokstäver i en enda röra känns det som

Medlem

Om du kollar på WTF?!, For the Win och Film-delarna ser du hur den nya designen är, den kommer snart till resten av sajten också förhoppningsvis.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Stämmer bra det, nytt utseende är på gång och kommer lanseras etappvis. Jag kan tyvärr inte ge några tidpunkter för när respektive del kommer göras om, du får stå ut med nuvarande utseende under tiden, Gorman.


signatur
Medlem

på WTF e d samma grej, fast förteckningen är placerad på övre delen.
Jag kollar FZ minst en gång per dag och är man ofta inne på en sektion som tex forum så vet man ungefär var den är placerad men man stör sig ändå lite, hade det skilt sig lite mer hade man inte behövt anstränga sig det där lilla för att hitta den fort.
Petitesser men ville bara att ni skulle veta

En fråga:
Kan jag filtrera nyheterna så att jag bara får PC-spels nyheter? Bryr mig inte det minsta om konsolnyheterna och de tar upp massvis av plats, särskilt nu under E3.

Medlem
Skrivet av gorman:

på WTF e d samma grej, fast förteckningen är placerad på övre delen.
Jag kollar FZ minst en gång per dag och är man ofta inne på en sektion som tex forum så vet man ungefär var den är placerad men man stör sig ändå lite, hade det skilt sig lite mer hade man inte behövt anstränga sig det där lilla för att hitta den fort.
Petitesser men ville bara att ni skulle veta

En fråga:
Kan jag filtrera nyheterna så att jag bara får PC-spels nyheter? Bryr mig inte det minsta om konsolnyheterna och de tar upp massvis av plats, särskilt nu under E3.

Hur kan du tycka att det är samma grej fast att det är på över delen?


signatur

Wai

Medlem

tänk dig att den delen du har på vänstra delen flyttas till övre delen.
kan inte förklara enklare än så.

Medlem
Skrivet av gorman:

tänk dig att den delen du har på vänstra delen flyttas till övre delen.
kan inte förklara enklare än så.

Ser inte någon som helst likhet mellan det nuvarande och det nya iaf..


signatur

Wai

1
Skriv svar