Ny smiley efterfrågas.

Medlem
Ny smiley efterfrågas.

Jag har alltid tänkt på att det ibland verkar vara väldigt svårt att förmedla ironisk, sarkasisk och allmänt skämtsam text via textform (jag är Captain Obvious), och eftersom inte verkar fungera varenda gång så skulle måhända en omarbetning på följande smiley, för att passa den grafiska stil era nuvarande följer vore på sin plats.

Det är nog inte något ni kommer prioritera särskilt högt, men det är bättre att berätta idén och få den avslagen än att aldrig skriva, eller hur? ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bra idé. Jag röstar för!


signatur

Rawr

Medlem

http://www.fz.se/information/smileys.fz

du vet säkert om dem, och de finns säkert ingen som passar om den du frågar efter. Men ändå

tycker jag passar för tillfället, jag kanske är :crazy: och alla tycker att jag är O.O men jag tycker :$ ändå att det är en ide, även om du tycker det är med :baby: förslag

Medlem

Jag har stängt av smilys för jag tycker dom inte visar det jag får fram via:


;P

:X


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag har justerat placeringen på smileysen något så raderna inte ska slås isär så mycket, men i samband med det funderade jag på att uppdatera alla smileys, främst för att få ett tightare utseende med något mindre storlek, nuvarande är 20x20 pixlar. Vill ner till 16x16 eller i det området.

Några tips på bra smileybibliotek som finns färdiga?

Antikvitet

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Bra skit där John!

Jäklar, det där måste ha tagit ett par år att designa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar