Moral och relationer i Fable Legends

Robot
Medlem
Moral och relationer i Fable Legends

Varför inte bara göra Fable 4?

Medlem

Ja och släpp det samtidigt på PC, det tjänar väl för fna Microsoft ändå på.

Medlem
Skrivet av bäverville:

Varför inte bara göra Fable 4?

Dom har det nog på G. Dom kände väl att dom behövde bryta mönstret lite :).

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av bäverville:

Varför inte bara göra Fable 4?

Dom har det nog på G. Dom kände väl att dom behövde bryta mönstret lite :).

Vi får hoppas på det

Medlem

david äckelbärry. lulz.

Skribent

De kanske gör Fable Legends för att bekanta sig med Xbox One, för att sedan kunna slå på stort med Fable 4?

Jag är milt peppad inför det här och vill ha fler detaljer..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Undra när den uppsnyggade versionen av Fable 1 kommer tro.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:

Undra när den uppsnyggade versionen av Fable 1 kommer tro.

Kommer kanske efter 4an :). Aldrig spelat spelet men man brukar väll spara de bästa till sist :)?

Medlem

Bara de inte gör en Fable III igen. Aldrig någonsin har jag blivit så lurad av kända voice actors och flådiga trailers.

Angry Joe har scoopet;

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av Pålis:

Undra när den uppsnyggade versionen av Fable 1 kommer tro.

Kommer kanske efter 4an :). Aldrig spelat spelet men man brukar väll spara de bästa till sist :)?

Den är ju påväg och ska nog komma i februari nästa år

http://www.youtube.com/watch?v=t5t4WJqVKgI

http://www.ign.com/articles/2013/09/13/fable-anniversary-dela...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Bara de inte gör en Fable III igen. Aldrig någonsin har jag blivit så lurad av kända voice actors och flådiga trailers.

Angry Joe har scoopet;

https://www.youtube.com/embed/oSaw85bliyQ

Ja, Fable III är ett av de sämsta AAA-spelen jag har haft missnöjet att någonsin spela. Riktigt riktigt uselt på alla sätt och vis. Att man från Lionheads sida påstår att det kommer innehålla moraliska val får mig att skratta efter 3:an. För mer svartvita val har nog aldrig producerats i ett spel. Antingen fick man välja ett väldigt gott val eller ett väldigt ont. Mer än så var det inte med de moraliska valen i spelet, svart vitt, gott eller ont.

Sedan var tramsigt och pubertalt, ja rent skrattretande löjligt på vissa håll. För att stöta på kvinnor eller bli vän med människor var man tvungen att genomlida rena barnlekar... Angry Joe ger en rätt bra förklaring till varför spelet suger hästballe i din länk.

Jag själv har noll och inget förtroende för deras spel längre, trots att Molyneux lämnat, Lionhead har helt enkelt svikit för många gånger och Fable III var droppen helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Chomag:

Ja, Fable III är ett av de sämsta AAA-spelen jag har haft missnöjet att någonsin spela. Riktigt riktigt uselt på alla sätt och vis. Att man från Lionheads sida påstår att det kommer innehålla moraliska val får mig att skratta efter 3:an. För mer svartvita val har nog aldrig producerats i ett spel. Antingen fick man välja ett väldigt gott val eller ett väldigt ont. Mer än så var det inte med de moraliska valen i spelet, svart vitt, gott eller ont.

Sedan var tramsigt och pubertalt, ja rent skrattretande löjligt på vissa håll. För att stöta på kvinnor eller bli vän med människor var man tvungen att genomlida rena barnlekar... Angry Joe ger en rätt bra förklaring till varför spelet suger hästballe i din länk.

Jag själv har noll och inget förtroende för deras spel längre, trots att Molyneux lämnat, Lionhead har helt enkelt svikit för många gånger och Fable III var droppen helt enkelt.

Väl rutet, broder! Mycket väl skrivet. Fable III verkade vara utvecklat om inte av 10-åringar så definitivt för 10-åringar. Den största skandalen är att genier som Stephen Fry och John Cleese kom att röstskådespela i denna travesti.

Tacka vet jag Bethesda, Obsidian och andra utvecklare som fortfarande har lite vett kvar i huvudet (och jag är f.ö. inte på det klara om BioWare kan räknas till den gruppen längre, efter deras trippel-fummel med DA2, ME3 och TOR.)

Jag vill inte behöva göra kycklingdansen eller demonstrativt pressa ut metan ur mitt digitala anus, som någon slags tröttsamt mongo, bara för att skapa socialt engagemang (???) med en smärtsamt endimensionell bifigur. Det är som den värsta Monty Python-modden till Oblivion. Fast helt och hållet unfunny.

PS: Jag hoppas du läste hela den här posten i Percy Nilegårds röst, broder!

1
Skriv svar