NBA 2K14 dunkar i släpptrailern

Robot
Medlem
NBA 2K14 dunkar i släpptrailern

GE MIG! D:


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Har spelat det sen release dagen, otroligt roligt. Grafiskt känns det dock som 2k13 2.0, men ett stort plus är antalet nya animationer som gör att spelet känns nytt och att matcherna får ett bättre mer realistiskt tempo.

Medlem

Var lite sugen på denna, men vill ha den till PC och PC versionen har inte samma feature som consolerna.
Kanske ska vänta på NBA live 14 och köra den på ps4

Skrivet av kwiizu:

Var lite sugen på denna, men vill ha den till PC och PC versionen har inte samma feature som consolerna.
Kanske ska vänta på NBA live 14 och köra den på ps4

vad fattas i PC versionen ?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kwiizu:

Var lite sugen på denna, men vill ha den till PC och PC versionen har inte samma feature som consolerna.
Kanske ska vänta på NBA live 14 och köra den på ps4

vad fattas i PC versionen ?

Enligt Webhallens information om spelet:

"- Crews - The single-most requested game mode is back! Face off against opposing crews online using your MyPLAYER. Create your logo and face off in 5v5 battles with other crews featuring leaderboards and stats. (PS3 & Xbox 360 only)"

Ok tack


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Om nån vill spana in hur PC-versionen ser ut finns en bra video på Gamersyde i 1080p. Givet köp för min del, släpps 4/10 så vitt jag förstått.
http://www.gamersyde.com/news_nba_2k14_pc_video-14688_en.html
(gameplay)

Ser galet bra ut. Ser på håll ut som en tv sändning, av nån anledning tycker jag inte NHL och FIFA ligger på samma nivå


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar