Zelda: "Förändringar krävs, förändringar kommer"

Robot
Zelda: "Förändringar krävs, förändringar kommer"

Eiji Aonuma, Zelda-seriens starke man, vill omdefiniera vår syn på Nintendos klassiska äventyr.

#the-legend-of-zelda-a-link-between-worlds


Medlem
Zelda: "Förändringar krävs, förändringar kommer"

Det var inte en hel prequel försent.

Medlem

Kul att de börjar tänka i nya banor!


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Nog bara jag som fortfarande älskar A link to the Past, som bästa Zelda, precis som första Zelda som kom ut. Just den vyn tycker jag är...Zelda. Jag äger alla Zelda spelen, men jag har knappt orkat spela de som är i 3D, tycker bara det är jobbigt.

Medlem
Skrivet av Segas:

Nog bara jag som fortfarande älskar A link to the Past, som bästa Zelda, precis som första Zelda som kom ut. Just den vyn tycker jag är...Zelda. Jag äger alla Zelda spelen, men jag har knappt orkat spela de som är i 3D, tycker bara det är jobbigt.

Vi delar samma favorit i serien.

Tror dock på förändring, och hoppas de hittar hur Zelda ska va 2013 och inte bara återanvänder gamla rutiner. Lite eld i baken för fan!

Medlem

Äntligen! Precis vad jag har tänkt sedan Twilight Princess.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Jag skulle ha gillat ett Steampunk Zelda.

Medlem

Fan. Bara de inte förstör vad som gör Zelda bra.

Zelda ändras mer än de flesta tror. Jag skulle nästan säga att det är en av de franchises som ändras mest mellan spel. (dock tar det ju ett tag mellan spelen)

Medlem

Wind Waker är en av mina favoriter. Att spela HD utgåvan vore något!

1
Skriv svar